חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

“… מי המשוגע שמצלצל בשעה כזו לעזאזל, זה 6 בבוקר” אמרתי לעצמי ורצתי לטלפון, הרמתי את השפופרת מעבר לקו אני שומע את קולו של אודי, מנכ”ל ישראלי של חברת נדל”ן גדולה בצ’כיה.

“מרק בוקר טוב, אני מצטער על השעה המוקדמת, אבל אני צריך ממך עזרה דחוף….”

בזמן השיחה הבנתי שענף הנדל”ן הולך לעבור מהפכה. מהפכת המידע.

ענף הנדל”ן המהווה 11% מהתל”ג העולמי, הינו ענף שמרני אשר נוהל ברובו ע”י מהנדסים ואנשי בניה עובר בשנים האחרונות מהפכה כללית. דור חדש וצעיר מחליף את המנהלים הוותיקים, המנהלים החדשים הם ברובם אנשי כספים ואנשי שיווק אשר מביאים איתם שיטות עבודה מתקדמות ומתוחכמות המתבססות על מודלים כלכליים ומערכות ממוחשבות לניהול מידע פיננסי ושיווקי.

הענפים המרכזיים (תקשורת, מזון, היי-טק, רפואה ועוד…) נמצאים בתהליך מתקדם של שימוש במערכות מידע מתקדמות, מילים כמו ERP (מערכת ניהול משאבים כוללת), CRM (מערכת קשרי לקוחות) כבר שגורות בפי רוב המנהלים אשר הבינו שמידע הוא כוח ומי טוב יותר מידידנו “האהוב” המחשב מלנהל אותו עבורנו.

מערכות התוכנה החדשות מביאות בשורה חדשה, מרעננת וייחודית  לניהול חברות בענף הנדל”ן. המערכות נותנות פתרון טכנולוגי ועסקי מושלם לכל הצרכים הניהוליים. בבניית המערכות הובאו לכלל ביטוי ניסיון, ידע והמומחיות בענף הנדל”ן מחד והטכנולוגיה העכשווית בפיתוח אפליקציות מאידך, השילוב בין השניים הוליד נוסחה מנצחת לכל הדעות שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש.

המערכות כוללות ארבע פונקציות עיקריות: ניהול פיננסי ובקרה תקציבית, ניהול שיווק ומכירות, ניהול ביצוע ושירות לקוחות.

הייחודיות והיתרון של  מערכות כאלו באה לידי ביטוי בסנכרון מלא של כל האינפורמציה ובהצלבת נתונים רלוונטיים המאפשרת שליטה מלאה על ניהול החברה בכל זמן ובכל מקום. כל משתמש יכול לגשת אך ורק לחלקים שהורשה להם ובלחיצת כפתור לקבל אינפורמציה, להזין נתונים ולהתמקד online בכל סוגי המידע הדרושים והמורשים לו. נגישות, זמינות ומהירות זה שם המשחק.

הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לחברה לגדול, להתפתח ולנהל פרויקטים רב לאומיים במספר שפות בו זמנית ממקומות שונים, ליישם שפה ארגונית אחידה ויעילה עפ”י סטנדרטים בינלאומיים ולהשיג עליונות ושליטה מלאה בתהליכי התפתחות החברה. הממשק הגרפי הידידותי הופך את התוכנות החדשות לקלות ללמידה, להפעלה וליישום. מאפשר לכל משתמש להפעיל בקלות את המערכת לצרכיו בלבד, כך מושג חיסכון עצום בזמן ובמשאבים ויתרון גדול ומשמעותי באיכות המידע הנצבר. כלים מתוחכמים נוספים מאפשרים לייבא ולייצא נתונים להנהלת חשבונות, טבלאות EXCEL ואתר האינטרנט של החברה. קישורים נוספים מאפשרים תקשורת ישירה עם גופים העומדים בקשר עם חברת הנדל”ן כגון בנקים מלווים, בנקים למשכנתאות, מתווכים, עורכי דין, מערכות פרסום באינטרנט ומשרדי פרסום.

שקיפות זה שם המשחק – כל נתוני החברה מוצגים על מסך המחשב שלך בכל מקום שתהיה ובכל שפה שתבחר. קליק קטן על העכבר ואתה מנווט בנתוני המכירות, בנתוני הלקוחות והספקים או בנתוני המלאי. קליק נוסף מאפשר לך לשלוף כל נתון שמעניין אותך ולקבל הסבר מלא על כל נתון ונתון. מהיום, המידע החשוב קל להשגה –  כשתרצה לבדוק את מצב המכירות שלך או סטאטוס החייבים לך בכל פרויקט, בקליק אחד תוכל לקבל כל דו”ח לניתוח מיידי לפי רצונך.

אלפי משתמשים במאות חברות נדל”ן בארץ ובעולם כבר עובדים עם מערכת תוכנה מתקדמת. התוצאה הישירה של יישום והטמעת המערכת מתבטאת ברווחיות: חיסכון בהוצאות, שיפור בתזרים וגידול בהכנסות.

14 היתרונות של מערכות לניהול המידע

  1. שיפור בתוצאות העסקיות– השימוש במערכת כזו מסייע באופן ודאי בגידול הרווחיות.
  2. גידול בהכנסות– שיפור יכולת הניהול, הבקרה והמכירה של הצוות, מביא לשיפור בולט בטיפול במתעניינים והתוצאה המיידית היא מכירות בזמן קצר יותר ובמחירים גבוהים יותר.
  3. הורדת עלויות– שיפור יכולת המעקב והבקרה מצמצם טעויות ומביא לחסכון משמעותי בעלויות הפרסום, השיווק וכוח אדם.
  4. בקרה ושליטה– המערכת מספקת מידע ניהולי רחב בקלות ובמהירות, המידע המתקבל online הנו מסודר, מאורגן וברמת מהימנות גבוהה מאוד.
  5. נהלי עבודה– הסטנדרטים הקבועים והברורים של נהלי העבודה והאחידות בדיווחים מאפשרים ייעול מרבי בניהול הפרויקט.
  6. התראות– קביעת פרמטרים להתראות מפני סטיות מהיעדים שהוגדרו הן בתחום השיווק והמכירות, הן בתחום הפיננסי והן בתחום הביצוע והבנייה מונעת טעויות ואובדן כסף וזמן יקר.
  7. אבטחת מידע– המערכת עובדת על פלטפורמות אבטחת מידע המתקדמות ביותר התואמות לסטנדרטים בינלאומיים.
  8. דוחות– מחולל דוחות מלא מאפשר הפקת כל דוח על פי חתכים מוגדרים בצורה גרפית וטקסטואלית.
  9. ממשק משתמש ידידותי– אינטואיטיבי, מאפשר ניווט פשוט וחכם בין כל חלקי התוכנה, קל ללימוד והפעלה.
  10. ניהול ופיקוח על פרויקטים בינלאומיים– תמיכה בכל שפה מאפשרת מעקב מעודכן אחרי פרויקט המתנהל במרחק, כל אחד מהמשתמשים יכול לעבוד במקביל בשפה שונה.
  11. קשר חם לתוכנות Office של מיקרוסופט– מאפשר ייצוא מסמכים ל- Word באופן אוטומטי, ייצוא בלחיצת כפתור של כל דוח ל- Excel וייבוא נתונים פשוט מתוכנה זו.
  12. מסמכים חשבונאים– הפקה ישירה של חשבוניות וקבלות, זיכויים וחיובים, הזמנות עבודה ואישורי תשלום.
  13. ניהול תקציב – מאפשר בניית מספר לא מוגבל של תקציבים ותרחישי תקציב, תוך התראה או חסימה של חריגות תקציביות.
  14. פתרון כולל– מענה מושלם לכל צרכי החברה היזמית הן מההיבט הטכנולוגי והן מההיבט העסקי, הידוק הקשרים בין כל המערכות בארגון וסנכרון מלא בין המודולים השונים. המערך הכולל יוצר תמונה עסקית אחידה וזמינה בכל הדרגים.

בעבר מערכות כאלו היו יקרות לרכישה ולתחזוקה, אולם, עקב הדרישה הגוברת והתפתחות הטכנולוגיה ירדו המחירים וכיום כל חברה יכולה להרשות לעצמה לעבוד בשיטות מתקדמות אלו.

מרק זאבי – מומחה למחשוב חברות נדל”ן
מנכ”ל במבי מערכות תוכנה בע”מ

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: