bmby 4College

מערכת CRM כוללת וגמישה המעניקה פתרון מלא לניהול מכללות

bmby 4College מאפשרת ניהול מלא בענן – החל מתהליך השיווק, המכירה והרישום, דרך תכנון תוכנית הלימודים, פריסת המפגשים, ציוות מרצים, הקצאת כיתות ועזרים, מעקב נוכחות  וכמובן ניהול מלא של ההכנסות וההוצאות.

המערכת תומכת בניהול ריבוי שלוחות ומתאימה גם לארגונים העובדים בפריסה ארצית.

מהווה פתרון ניהולי מלא של המוסד הלימודי ומתממשקת עם מערכות נוספות בארגון כגון: מערכות לניהול חשבונות, שכר ולוגיסטיקה.

איך תוכנת bmby 4College תעזור לכם לנהל את המכללה שלכם?

מוקד מכירות Call Center מובנה

מערכת טלפוניה אינטגרלית, המבטיחה מענה מקסימלי לכל פניה,  הקפצה אוטומטית של תיק תלמיד קיים  וקליטה אוטומטית של כל הלידים הטלפוניים, הקלטת שיחות ותיעוד בתיק התלמיד, ניהול וטיפול בשיחות שלא נענו, ושליטה ובקרה מלאה על אנשי המכירות, הסוכנים והמוקדנים.

ניהול השיווק וקליטת לידים

מנגנון לניהול אמצעי הפרסום וקליטה אוטומטית של לידים מאתר האינטרנט, אינדקסים אינטרנטיים, קידום במנועי חיפוש, קמפיינים פרסומיים, באנרים, דפי נחיתה, טלפוניה ועוד.
ייצור גידול מיידי מ 30% ל 95% לפחות בכמות הלידים והמתעניינים הנאספים ומבטיח המשך טיפול בלפחות 78% של הזדמנויות מכירה.

ניהול קורסים ומפגשים

הקמה של תבניות מאפייני הקורס הכוללות ומחירוני קורסים, פריסת מפגשים אוטומטית, הפקת רשימות נוכחות ותיעוד נוכחות במפגשים ישירות מהטלפון או הטאבלט.
מעקב והתאמה של לוחות הזמנים תוך התייחסות לכלל הגורמים התפעוליים
ניהול משאבים – תפוסת כיתות ועזרים.

ניהול סגל ההדרכה – זמינות מרצים, שיבוץ להדרכה עפ״י פרמטרים כגון תחומי ההתמחות, ניידות, מחירון מרצים ועוד …
התראות בזמן אמת על מכסת נרשמים החורגת מהמינימום או מקסימום המקומות שהוגדרו
גמול השתלמות ודיווח למשרדי הממשלה וגופי ציבור

CRM לניהול מתעניינים , תלמידים ובוגרים

CRM וניהול תיק תלמיד מלא מובנה במערכת.
לכל מתעניין נפתח תיק לקוח המכיל את כל הפרטים והפעולות שנעשו בכל הנוגע לשימור הקשר אתו, תיעוד כל האינטראקציות, השיחות, פגישות התעניינויות הרשמות לקורסים, מעקב אחר נוכחות במפגשים דיווחים, כספים, קבצים ואישורים.
הקפצת התראות על משימות / פגישות שלא בוצעו, מעקב התנגדויות, התראות על לקוחות "מוזנחים" (שלא יצרו עימם קשר בפרק זמן מוגדר), ניהול יומן פגישות / משימות מלא, תיעוד דיוורים ו sms שנשלחו בכל תיק לקוח ועוד..

מעקב אחר משימות ותפעול המכללה

תיעוד ומעקב אחר מטלות ברמת הקורס, המפגש.

לכל משימה יש יוזם, תאריך יעד, מטפל, הערות וסטאטוס.

מעקב ובקרה קל ונוח מרוכז במסך ניהול סדר היום של כל משתמש.

ניהול ומעקב אחר הכנסות והוצאות

ניהול כולל של הכנסות והוצאות ברמת הקורס והמפגש, מנגנון הנחות מובנה למועדוני לקוחות ומבצעים מוגדרים ברמת הרשת או הסניף.
מעקב אחר תשלומים למרצים וספקי שירותים, גבייה בכרטיסי אשראי, הפקת מסמכים חשבונאיים, אפשרות לחתימה דיגיטלית ושליחה באמצעות דוא״ל ישירות ללקוח.
ממשק ישיר למערכת הנהלת החשבונות – SAP, PRIORITY חשבשבת ואחרות.

דיווח נוכחות באמצאות אפליקציה בטאבלט ובנייד

המערכת מאפשרת הפקת רשימות נוכוחות דינמיות תוך התחשבות בהחלפות והודעות אי הגעה של תלמידים למפגש. הרשימה ניתנת להפקה ואו שליחתה ישירות למכשיר הנייד של אחראי המפגש או המרצה לדיווח נוכחות באמצעות אפליקציה בטאבלט ובנייד.

מנגנון חלופות וזימון אורחים

המערכת תומכת ומעניקה פתרון גמיש ונוח לניהול חלופות מפגשים לתלמידים שהחסירו מפגש
או יכולת לניהול וביצוע החלפות לאורחים חיצוניים.

מערך דוחות מותאמים למעקב מתמיד

המערכת מצוידת במגוון רחב של דוחות בתצוגה רגילה ובתצוגת גאנט לבקרה ושליטה על הרכיבים התפעוליים הדרושים לניהול המכללה, הקורסים והמפגשים.

מצב ההרשמות on line
תפוסת כיתות
פילוח נרשמים
מערך מרצים
רשימת נוכחות

מחולל דוחות – כולל מערך חתכים המאפשר שליפת נתונים ללא הגבלה

מערכת דיוור אינטגרלית Mail & Sms

מערכת ידידותית למשתמש, בעלת ממשק קל ונח הפועלת באופן אינטגרטיבי למערכת ה Bmby ומאפשרת סנכרון מלא עם תיק התלמיד במערכת.
עשרות תבניות גרפיות מרהיבות ומנגנון מתקדם ונוח ליצירת דיוורים .
בדיקת נראות המייל בכל הפלטפורמות (מובייל,מחשב) לפני השליחה .
טכנולוגיית DKIM טכנולוגיה מתקדמת העוקפת ספאם.
כלי דיווח ומעקב מעולים ומתקדמים המאפשרים לנתח את תוצאות וסטטיסטיקת הדיוור.

צור קשר

הודעתך נשלחה בהצלחה

X