bmby - SALE-PHONE

מרכזית טלפון עם ניהול מוקד מובנה

SALE-PHONE כשמה כן היא, מרכזית טלפון משולבת call center יעודית לניהול מכירות ושירות לקוחות. מרכזיית הטלפון מנהלת באופן מושלם את כל הפניות (לידים) הטלפוניות ואת המעקב אחריהם.

מהיום אף ליד לא הולך לאיבוד! אף עסקה לא מתפספסת!

דיוק כפי שתוכנת השיווק mark@beat CRM שינתה לתמיד את האופן שבו אנו מנהלים את מערך המכירות, מרכזיה טלפונית החדשה SALEPHONE משנה את האופן בו אנו מנהלים את כל התקשורת הטלפונית שלנו ובעיקר את הדרך בה אנו קולטים ומנהלים לידים.

מרכזית טלפון החדשה SALEPHONE מחליפה כל מרכזייה טלפונית ישנה בחברה. זו מרכזיית voip אינטרנטית חדישה עם call centerr מובנה, בעלת ממשק משתמש מדהים ונוח, עם מספר עמדות בלתי מוגבל, כולל מערכת CRM יעודית לניהול מכירות!

באמצעות מרכזית טלפון המכירות SALEPHONE מנהל איש המכירות את כל הלידים הטלפוניים שלו. המרכזיה רושמת את הלידים הנכנסים, מקליטה את השיחות, מזהה לקוחות קיימים ופותחת באופן אוטומטי תיק לקוח חדש. מרכזית טלפון המכירות SALEPHONEE מהווה כלי רב עוצמה למנהלים במעקב הקפדני אחרי הטיפול של אנשי המכירות והמוקדנים בלקוחות הנכנסים.

מרכזיית טלפון voip מתקדמת כולל נתב שיחות

מרכזית ה SALEPHONE היא מרכזיית טלפונים ip ארגונית במודל ענן ללא צורך בהתקנת חומרה או השקעה בתשתיות בארגון, זוהי מרכזיה טלפונים אופטימלית לניהול מערך שיווק, מכירות ושירות לקוחות הכוללת את כל התכונות המקדמות במרכזיות טלפונים והרבה יותר מזה…

יומן שיחות לניהול אפקטיבי של כל הלידים

מרכזית טלפון SALEPHONE מאפשר לנהל את כל השיחות המתקבלות והיוצאות בדיוק כמו שאתם רגילים במכשיר הסמרטפון שלכם, כל שיחה נרשמת במרכזייה ביומן שיחות ומאפשרת לכם לראות בצורה נוחה מי התקשר ולמי אתם צריכים לחזור

call center מובנה לשליטה ובקרה על אנשי המכירות

עבורך המנהל, בדיוק כמו שאתם רואים בחברות המתקדמות, פיתחנו תוכנת call center (כחלק בלתי נפרד מ מרכזיית הטלפון) המאפשרת לנהל ולשפר את את הטיפול בלידים הטלפוניים המתקבלים, תוכלו לראות בקלות אלו שיחות לא נענו, מה הזמן הממוצע למענה, משך השיחות, מי זמין, התפלגות השיחות ודוחות סטאטיסטיים OnLine!

חיסכון משמעותי בעלויות

אודות לאפשרויות השליטה והבקרה מערכת ה SALEPHONE מייצרת חיסכון ממוצע של 30% בעלויות הטלפוניה בארגון!

מנגנון אוטומטי לטיפול בשיחות שלא נענו

מרכיית הטלפון מאפשרת זיהוי ותיעוד המספר ממנו התקשר (לקוח קיים / לקוח חדש), במידה ומדובר במספר שאינו קיים במערכת – משלוח אוטומטי של הודעת סמס עם טופס מילוי פרטים אינטגרלי – כך איש המכירות / שירות הלקוחות כבר מקבל פרטים מלאים על המטלפן – גם אם אינו בעל תיק לקוח במערכת הבמבי!

הקפצה אוטומטית של תיק לקוח מתקשר

מעכשיו הכל יותר פשוט, הטלפון מצלצל, מרכזיית טלפון מזהה האם זה לקוח קיים ומקפיצה מייד את הכרטיס שלו, אם הלקוח חדש המערכת מאפשרת פתיחה ישירה של תיק מתעניין חדש ומתעדת את השיחה בתוכו ומאפשרת המשך טיפול קל ונוח. אף ליד לא הולך לאיבוד!

הקלטה ותיעוד שיחות ישירות בתיק הלקוח

כל השיחות מתועדות אוטומטית בתיק הלקוח, בכל זמן שתרצו תוכלו לשמוע את השיחה ולראות כיצד תוכלו לשפר את השירות ואיכות המכירה, מהיום לא תצטרכו יותר "לקוח סמוי", קיבלתם את הבקרה האולטימיטיבית!

מיקסום תקציבי שיווק ופרסום

כל שיחה נכנסת מאפשר לזהות מאיזה מקור ההגעה (מדיה) היא הגיעה – אנחנו מאפשרים לך בקרה מתמדת על יעילות קמפייני הפרסום וביצוע אופטימיזציה בזמן אמת למיקסום תקציב השיווק.

שיחות ועידה ושיחות חינם בין כל הטלפונים בארגון

שיחות ועידה בין כל השלוחות ישירות מתוך המערכת .כן! גם אם אתם נמצאים בעיר אחרת או במדינה אחרת מרכזיית הטלפונים מאפשרת לכם להתקשר חינם לכל טלפון וטלפון.

הקלטת פתיח אישי ומוסיקת המתנה

נשמח לעזור לכם בהקלטת מסרים שיווקיים לקידום מכירות והצגת מוצרים נוספים, הן כפתיח שיחה, והן כמוסיקת המתנה וניתוב בין שלוחות. מהיום הטלפון שלכם הוא גם איש מכירות!

תאים קוליים והשארת הודעות

תאים קוליים להשארת הודעות בכל שלוחה טלפונית בארגון, כולל תיעוד ההודעה בתיק הלקוח במערכת הבמבי ושליחה של ההודעה במייל או לנייד של איש המכירות המתאים.

הפניית שיחות

אפשרות להפניה אוטומטית של שיחות באין מענה בשלוחה המבוקשת לשלוחות אחרות (ניידות או נייחות).

חייגן חכם

מנגנון חכם החוזר אוטומטית לכל השיחות שלא נענו בלחיצת כפתור לפי סדר (באין מענה עובר לשיחה הבאה וחוזר בהמשך לאלו שלא השיג), תוך תיעוד מלא של הטיפול בפונים.

פקסים

קבלה/שליחה של פקסים מתוך המערכת – ישירות למייל ו/או לתיק הלקוח במערכת הבמבי.

ברשיון משרד התקשורת

חברת ב.מ.ב.י מערכות תוכנה בע"מ קיבלה רשיון נ.ס.ר להפעלת מרכזית טלפונים ip מרכזית במדינת ישראל

יש לך שאלה? התקשר 04-959-79-89

או

שאלות נפוצות ותשובות

בואו נשים לרגע זכוכית מגדלת על האותיות הקטנות והכוכביות שאף אחד לא אוהב בעמוד זה ריכזנו עבורך תשובות לשאלות הנפוצות ביותר שלקוחות חדשים שואלים אותנו. אנו מאמנים שאתה צריך לקבל את התמונה המלאה לפני שתקבל החלטה.

ממש לא. המערכת יודעת לשאוב את כל הנתונים שיש ברשותך בדוחות אקסל לדורותיהם. אין פרט מידע שיש ברשותך שילך לאיבוד- הרי זה כל הרעיון במערכת שלנו.

זה מעולה. כל ארגון באמת נמדד בהון האנושי שהוא מגייס ומטפח לאורך השנים. יש רק בעיה אחת- אנשים הם לא רובוטים ולא תוכנת מחשב ולכן אין להם את היכולת להימנע מטעויות אנוש. בתחום יזמות הנדל"ן כל טעות כזו: אי חזרה אל לקוח בזמן, אבדן פרטי ההתקשות איתו וכו', עולה לך כסף, הרבה מאד כסף. אין צורך לספר לך שנדל"ן זו המכירה היקרה ביותר שאדם מבצע בחייו.

נכון. אתה יכול לשלוח מהנייד SMS חינם וללא הגבלה. עם זאת, התהליכים האוטומטיים מקצרים לך את משך ההתעסקות עם התוכנה ומגורמים לך לנצל את הזמן לדבר החשוב ביותר- לסגור עסקאות. דבר נוסף, חוק הספאם מחייב אותך לאפשר הסרה מרשימת תפוצה לכל נמען, רק בעזרת מערכת ה-BMBY תוכל לנהל את זה בצורה מושכלת ומותאמת לדרישות החוק, אחרי הכל אתה עובד בתיווך ולא בשליחת אסמסים…

ראשית, אנו הראשונים להסכים שהמידע שלך זה לב ליבו העסק, זה הדבר הכי חשוב שיש לך. משפט חכם אומר שאפשר לקחת ממך את הנכסים המוחשיים: רכב, דירה, משרדים, אבל את הבלתי מוחשיים: הקשרים עם חוג הלקוחות והידע האדיר שצברת- אף אחד לא ייקח לך. עם זאת, חשוב לזכור: אני מעניקים שירות לכ-2,700 חברות ועסקים מובילים במשק הישראלי, ואני מחויבים לתקני ISO מחמירים בכל הנוגע למידע שלך ושל לקוחות אחרים. אנחנו נותנים שירות! לא עוסקים במידע שלך או של לקוחות אחרים. ובדיוק כמו שאנחנו מחויבים אליך, אתה צריך להיות מחויב אלינו ולא לתת גישה עם שם משתמש והסיסמא לאף אחד בעולם מלבדך.

במערכת קיים ממשק Invoice בו תוכל להפיק חשבוניות וקבלות בקליק אחד!

נכון ומאוד. עם זאת חשוב לזכור, כל עסק שנמצא בצמיחה ובתהליכי למידה ומקסום הביזנס, אין 'זבנג וגמרנו'. אין קיצורי דרך. זה מחייב אותך להתמדה, נחישות ונכונות ליצור שינוי אמיתי. וזאת כדי שכשניפגש בעתיד, בכנסים, ברמת כוסית אצלך במשרד, בסדנה מקצועית- אתה תגיד לנו: "עכשיו כשהכל מדיד אצלי בעסק אני יודע לזהות איפה אני טוב יותר ואיפה אני צריך להשתפר". בלי המחויבות שלך- המערכת תישאר ריקה מתוכן.

נכון. הדרכות וליווי מקצועי עולות כסף. נוכל להציע לך אופציה של הדרכה טלפונית ללא תשלום, עם זאת, כוחו של מפגש פרונטלי, עם מדריך מקצועי שיושב במשרדיך ישפר את מיומנויות העובדים בצורה משמעותית.

מספרים עלינו

מעבר לשירות מקצועי, לקוחות bmby זוכים ליחס אישי ואדיב. לפניכם תגובות של כמה מלקוחותינו.