כתבות ומאמרים

היתרונות של מערכות לניהול המידע

14 היתרונות של מערכות לניהול המידע בעקבות מהפכת המידע בענף הנדל"ן

"… מי המשוגע שמצלצל בשעה כזו לעזאזל, זה 6 בבוקר" אמרתי לעצמי ורצתי לטלפון, הרמתי את השפופרת מעבר לקו אני שומע את קולו של אודי, מנכ"ל ישראלי של חברת נדל"ן גדולה בצ'כיה. "מרק בוקר טוב, אני מצטער על השעה המוקדמת, אבל אני צריך ממך עזרה דחוף…." בזמ
להמשך קריאה
CRM

המדע לבחירת מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות – חלק ד'

על בסיס מחקר PIMS ארה"ב  (attitude of indifference) משנת 2011 בו מוצגים גורמי נטישת עסק מתרחשים על פי ההתפלגות הבאה: 3% לא ידוע 5% מציאת ספק יותר טוב 9% בגלל מחיר זול יותר 14% בגלל חוסר שביעות רצון מן המוצר 68% בגלל יחס אדיש מצד נותן השירות/מוכר המוצר הסיבה להיגיון הרב הנובעת מנת
להמשך קריאה
מערכת ניהול לידים

המדע לבחירת מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות – חלק ג'

העובדים מערכות CRM הלוקאליות ולאחר מכן האינטרנטיות (מה שנקרא בז'רגון המקצועי (E-CRM הוו במובן מסוים שופר של עידן המדיה החברתית או מה שנקרא WEB 2.0 והמובייל, הן מבחינת השימוש ב"חכמת ההמונים" והן מבחינת שיתוף קבצים או מידע והפצתו למשתמשים במערכת זו. למרות הנטייה האנושית לדבוק
להמשך קריאה
CRM

המדע לבחירת מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות – חלק ב'

ניהול נכון של כרטיס לקוח יש לרשום את כל פרטי הלקוח כולל אנשי-קשר, כתובת, אמצעי התקשרות, ועוד מאפיינים על פי בחירה בתוך תיק הלקוח (תמיד יש שדות לבחירה). הרישום מהווה בסיס להמשך ההתקשרות עמו. ככל שתיק הלקוח יהיה עדכני יותר כך יהיה ניתן לנתח את הסטטוס שלו לגבי נכונותו לבצע עסקאות עתידיות
להמשך קריאה
CRM מערכת

המדע לבחירת מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות – חלק א'

"יש ימים שאין למזכירה שלי מה לעשות, אז היא מרימה לי טלפון ומבקשת רשות לצאת מוקדם ואני מסכים שהיא תלך, למרות שאני יודע, שיש המון מה לעשות." שאלתי אותו איך הוא יודע שיש המון עבודה, והוא ענה "העבודה בחברה לעולם לא נגמרת". אינטואיטיבית אותו בעל חברה צודק, מה שהיה לו קש
להמשך קריאה
מרכזיית טלפוניה

מרכזיית טלפוניה שתבטיח לכם שאף ליד לא ילך לאיבוד

בעלי עסקים רבים משקיעים כסף גדול ברכישת לידים (פניות מלקוחות חדשים), בשיווק שיביא התעניינות מצד לקוח פוטנציאלי, בפרסום ובקידום. כל זה במטרה להשיג את תשומת לב לקוחות חדשים למוצר/שירות שאותו הם מציעים. לעיתים, חלק מהפניות הללו אובדות לנו ולא מייצרות בסופו של תהליך, הכנסה ראויה. איך ניתן
להמשך קריאה
מערכת טלפוניה

הדור הבא של מרכזיות טלפוניה חכמות לטיפול בשיחות כבר כאן

תשאלו כל בעל העסק מה הדבר החשוב ביותר בעסק שלו והוא יגיד לך מבלי לחשוב פעמיים – הלקוחות. הם ליבת הפעילות של העסק והם הסיבה לקיומו ולכן כל לקוח ולקוח נחשב כנכס והמרוץ הוא בלתי נגמר. בעולם התחרותי של היום מחפשים בעלי עסקים ללא הרף את היתרון היחסי על מנת לגייס ולשמר לקוחות. עם הגיד
להמשך קריאה