חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המילה רישות היא מילה בלתי מובנת ובלתי מוכרת לרבים. על פי מילון Merriam-Webster “רישות”  (Networking) הוא “החלפת מידע או שירותים בין יחידים, קבוצות או מוסדות. בגישה נכונה, יכולים אנשי נדל”ן לנצל זאת כדי לבנות מאגר עשיר של לקוחות, כך שכאשר נחוץ להם משהו, בין אם מדובר במשקיע פיננסי או אפילו בפרוייקט חדש, יש להם סיכוי טוב למצוא את האדם הדרוש.

העצות המובאות כאן יוכלו לעזור לבנות את הרישות במשרדך:

  1. החזק ברשותך את כלי הרישות בכל עת
    מדובר בכרטיסי ביקור שלך ומשרדך, עלונים ועזרי מכירה שיהיו תמיד בתיקך על עסקי הנדל”ן שלך. תעוד אלקטרוני אינטרנטי נגיש של אנשי מקצוע אחרים שאליהם תוכל לפנות. חשוב במיוחד רשימת אנשים אחרים בתחום היכולים לסייע לך, כגון אנשי בנקים למשכנתאות, עו”ד העוסקים בנדל”ן וכו’
  1. קבע עם כמה אנשים עליך להיפגש
    קבע יעד יומי, שבועי וחודשי המבוסס על מספר האנשים שתפגוש. אל תרפה עד שלא תשיג את המטרה.
  1. בכל אירוע התנהג כמו מארח, לא כאורח
    ממארח מצפים שיפעל למען אחרים ואילו אורח יכול להירגע ולא להיות פעיל. אם אתה רואה אורח היושב לבד בארוע, הצג את עצמך והצע להכיר לו אנשים אחרים. מלא את תפקיד איש הקשר.
  1. הקשב ושאל שאלות
    זכור, שלאיש רישות טוב יש שתי אוזניים ופה אחד והשתמש בהם באותו היחס. לאחר ששמעת מה האחר עושה, ספר לו מה אתה עושה. דבר קצר ולעניין. אל תיקח כמובן מאליו את העובדה שהם מכירים את תחום העיסוק שלך.
  1. אל תנסה לסגור עסקאות
    אירועים אינם מיועדים לשמש כלי לגרום לאנשי עסקים לרכוש את שירותי הנדל”ן שאתה מספק. הרישות משמעו פיתוח קשרים עם אנשים מתחומי עיסוק אחרים. כאשר אתה פוגש את האנשים הללו באירוע, זוהי התחלה של תהליך, לא סיומו.
  1. החלף כרטיסי ביקור
    בקש מכל אדם שתפגוש שני כרטיסי ביקור. אחד-בשבילך, השני-לתת לאחר, כך מכינים רישות.
  1. ניהול זמן יעיל
    כאשר אתה פוגש אדם מעניין, שעמו היית רוצה לדבר קבע אתו פגישה למועד מאוחר יותר.
  1. רשום פרטים על גב כרטיסי הביקור שאתה אוסף
    תעד לעצמך כל פרט שיוכל לסייע בידיך לזכור כל אדם ואדם טוב יותר.
  1. מעקב!
    אתה יכול לקיים את תשע הדברות הקודמים באדיקות, אך אם אינך מבצע מעקב יעיל, בזבזת את זמנך לריק. שלח פתק או התקשר לכל אדם שפגשת. אל תשכח לקיים את כל ההבטחות שנתת.

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: