שאלות נפוצות

לרשותכם מאגר מפורט של תשובות לשאלות נפוצות, המוצגות ע"י שירות הלקוחות ומרכז התמיכה של bmby. באפשרותכם ללחוץ על ה+  בכדי לראות את התשובה,

יש לסמן את ההתנגדות בגינה הלקוח הופך להיות לא רלוונטי, ולאשר.

1. יש לפתוח את תיק המתעניין ולהכנס לפרטי המתעניין.

2. בתוך פרטי המתעניין, יש לגלול את הדף כלפי מטה וניתן לראות את שדה איש המכירות.

3. ניתן לבחור מתוך השדה של איש המכירות, את השם הרלוונטי.

4. בסוף התהליך יש לאשר את הדף, כדי שהפרטים הנבחרים ייקלטו במערכת.

להזין שם משתמש וסיסמא אם איבדת שם משתמש או סיסמא נא להתקשר למרכז התמיכה של במבי

נא להתקשר לספק האינטרנט שלך לקבלת תמיכה ועזרה בהגדרות חיבור

מתאימים למתעניין נכס (רואים אותו בתיק מתעניין), לוחצים על כפתור "קנייה" ואז הלקוח אוטומטית נמצא על הסכם ראשוני (צהוב), אם רוצים שהוא יהיה בחוזה (ירוק) לוחצים על עיגול קטן ירוק המציין חוזה ואז ממלאים פרטים בהתאם עד לאישור בסוף (אחרי שלושה דפים בערך).

יש להיכנס לפרטי חוזה, להכניס סיסמת מפקח, ואז מופיע כפתור: “ביטול חוזה", לוחצים עליו ואז זה מתבטל.

עולים על החוזה הלא מאושר (ירוק אך הכיתוב אדום) עוברים על סוף הדפים, ולבסוף לוחצים אישור.

יש לגשת לתפריט "הגדרות" ובמסגרת המידע "מספור אסמכתאות בכרטסת" יש להגדיר כי מספור החוזים יבוצע באופן ידני ולא באופן אוטומטי (ישנו כפתור המאפשר עריכה של נתון זה). כאשר מספור החוזה מבוצע באופן ידני, ניתן להקליד את מספר החוזה בעמוד מספר 3 בתהליך אישור החוזה (מהמודול הפיננסי – "משכנת").

מתפריט BMBY בוחרים : הגדרות->משתמשים ברשימת המשתמשים לוחצים על הוספה ממלאים את הפרטים בוחרים שם משתמש וסיסמא בוחרים הרשאות ולוחצים על עדכון

מתפריט BMBY מתוך הפרוייקט המבוקש בוחרים : הגדרות->משתמשים: לוחצים על כפתור הוספה מתוך חברה: ואז מסמנים את המשתמש הקיים > אישור

הגדרות>משתנים-הוספה ו-אישור או עריכת מקור הגעה שקיים כבר. אם רוצים לשנות רק בפרוייקט הנוכחי. אם רוצים לשנות בכל הפרוייקטים של החברה אז-הגדרות>ניהול חברה>מדיה-ואז כנ"ל

אלו משתנים שאינם קיימים באופן מובנה במערכת, ויש ללקוח אפשרות להוסיפם כמשתנים שבעתיד יוכל לחתוך בדוח"ות. לדוגמא: סוג של משתנה דינאמי: מצב משפחתי,שעות ביקור, ועוד.

הגדרות >ניהול חברה > משתנים דינאמיים > הוספה > לעקוב אחרי תהליך הוספת המשתנה > ולבסוף לאשר

רק משתמש בדרגת מפקח יכול לבצע מחיקה כדלהלן: הגדרות > משתמשים > בוחרים את המשתמש שאינו רלוונטי יותר > לוחצים "מחק" בשורה שלו. אם ישנם לקוחות על שמו, המערכת תשאל למי להעביר אותם. יש לבחור משתמש (איש מכירות) שעל שמו רוצים להעביר את הלקוחות. אם המשתמש / איש המכירות שעל שמו רוצים להעביר לקוחות, עדיין אינו קיים במערכת – אז קודם יש להכניס אותו כמשתמש, למחוק את המשתמש הלא רלוונטי, ורק אז למחוק את המשתמש הלא רלוונטי.

בסריקה שנערכת אנו קולטים נכס כפי שהוא מפורסם ומזינים אותו למערכת לכן, סביר להניח שייתכן וכמה נכסים לא יוצגו כפי שהיית מצפה. איננו אחראיים על תוכן המאגר שנסרק לתוך המערכת, אלא רק על סריקתו באופן הטוב ככל שניתן ובאמצעים העומדים לרשותנו. לגבי התוכן הבעייתי – עליך לפנות ישירות לאתר/למדיה ממנה נסרקה האינפורמציה.

יש לבחור את הכותרת המתאימה לפעולה: ייבוא או ייצוא של משימות BMBY ואח"כ לעקוב אחרי ההוראות בכל דף ולמלא כנדרש. לפירוט מלא יש להוריד את קובץ ה-WORD ולהדפיסו.

תחת עזרה יש טאב של פורום. יש להיכנס לשם – 1. יש ללחוץ מצד שמאל על "הרשמה" ובתחתית הדף להסכים לתנאים על ידי לחיצה על הכפתור המתאים. 2. לאחר מכן יש להירשם לפורום עם השם והסיסמא שאיתה הנך נכנס למערכת במבי. 3 יש להעתיק את האותיות הצבעוניות המופיעות בתחתית הדף 4. יש ללחוץ על "שלח" לצורך התחברות. לכל מודול יש כותרת משלה, יש להיכנס לפורום המתאים. בהצלחה!

יש לוודא שהמחשב מחובר לאינטרנט שיש ברשותך שם משתמש וסיסמא עדכניים לוודא שכפתור ה Caps Lock כבוי להקליד את השם משתמש וסיסמא בדף הכניסה למערכת בשפה אנגלית

לחץ על כפתר שנה סיסמא הזן סיסמא ישנה והזן סיסמא חדשה פעמים (צירוף של אותיות ומספרים , לפחות 6 כאלה) כנס למערכת עם סיסמא חדשה

אם הינך ברמת סוכן או מנהל, אנא פנה למפקח לקבלת סיסמא חדשה אם הינך ברמת מפקח – נא פנה למפקח אחר בחברה שיעזור לך עם הסיסמא, אם עדיין יש בעייה, ניתן לשלוח מתוך דואר של אחד העובדים בקשה אלינו דרך "דיווח תקלה" – זה מגיע ישירות לשירות לקוחות, ואם גם אז, עדיין אינכם נענים יש לשלוח פקס ל BMBY לקבלת סיסמא חדשה מספר פקס : 03-6179336 לידי אביבה

הניתוק הוא לצורך אבטחה

יש כמה מקומות: האחד – בראשי – יש פירוט של משימות ופגישות לאותו היום השני – ביומן – ניתן לראות את המשימות והפגישות עד שבוע מאותו היום הנבחר והשלישי – תחת – דוחו"ת > פעילות > נותן את סך כל המשימות שביצעתי היום

אם הינך ברמת סוכן או מנהל, אנא פנה למפקח לקבלת סיסמא חדשה אם הינך ברמת מפקח/מנהל אנא שלח פקס ל BMBY לקבלת סיסמא חדשה מספר פקס : 03-6179336

משתמש שהוא מפקח יכול לעשות זאת בלבד! מתפריט BMBY בוחרים : הגדרות->משתמשים לוחצים על סיסמא בשורת המשתמש המבוקש בחלון הקטן מזינים סיסמא פעמים

יש לייצא את רשימת המתעניינים במערכת לאקסל, ואז לסדר את העמודות בהתאם.

על מנת לאפשר לנציג שירות של במבי להיכנס לפרויקט בו הינך עובד/ת יש לגשת לתפריט "הגדרות" > "משתמשים" ולסמן V בתיבת הסימון "גישה לתמיכה". כמו כן יש להגדיר את מספר השעות בו תאופשר הכניסה. לתשומת ליבך: 1) כל רמת הרשאה של משתמש יכולה לאפשר את הכניסה של נציג השירות של במבי. 2) המנגנון המאפשר כניסה לנציג שירות, יאפשר רק לנציג המקומי באותה מדינה להיכנס לפרויקט.

בתור מדיניות – לא. מדיניות החברה לגבי אבטחת מידע ושמירת פרטיות מונעת כניסה אקראית של נציגי שירות לפרויקט שלך. במידת הצורך, ורק באישור הלקוח, ניתן לאפשר לנציג המקומי של במבי (בארץ הפעילות של הפרויקט) כניסה לפרויקט. מתן אפשרות הכניסה מתבצע בתפריט "הגדרות" > "משתמשים" בשדה "גישה לתמיכה". סימון V בשדה "גישה תמיכה" וכן הגדרת משך הזמן הרצוי (עד 24 שעות) יאפשרו את כניסתו של נציג השירות באופן זמני.

רגע רגע שניה לפני שאתם עוזבים
הצטרפו למועדון הלקוחות של משפחת bmby
וקבלו מיד את המדריך המושקע ויוצא הדופן להגדלת המכירות ב 10 צעדים קלים
מלא את הטופס ונציגינו יחזור אליך במהרה או התקשר 7989 959 04