חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

על בסיס מחקר PIMS ארה”ב  (attitude of indifference) משנת 2011 בו מוצגים גורמי נטישת עסק מתרחשים על פי ההתפלגות הבאה:
3% לא ידוע
5% מציאת ספק יותר טוב
9% בגלל מחיר זול יותר
14% בגלל חוסר שביעות רצון מן המוצר
68% בגלל יחס אדיש מצד נותן השירות/מוכר המוצר

הסיבה להיגיון הרב הנובעת מנתוני המחקר נעוצה בטבעו האנושי של האדם: אנחנו אוהבים להרגיש חשובים ומשמעותיים יותר מכל דבר אחר.
הטמעה של מערכת CRM בעסק משמעו להתקדם לדרגה גבוהה יותר של ניהול קשרי לקוחות. כיום מערכות לניהול קשרי לקוחות מאמצות ממשקים ידידותיים למשתמש וקלים לתפעול. תשתית המותאמת מובייל מאפשרת עבודה מכל כלי אינטרנטי, מה שנשאר כדי להשלים את התמונה זה רק מענה אנושי אדיב, נעים ומקצועי כמובן.
אי אפשר לאבד לקוח ובטח שלא “ליד חם” שרק הביע התעניינות בשירות או במוצר, לכן חשוב כי מערכת ה- CRM תהיה בעלת ממשקים לתוכנות רבות, כמו גם לאתרים ודפי נחיתה שונים על מנת לקלוט את הלידים המגיעים מכל מקום, כולל קליטת לידים מרשת חברתית כמו – Facebook למשל.
מנהל חייב לקחת החלטות במהירות, לכן מערכת ניהול קשרי לקוחות המספקת תמונת-מצב On line ובכל רגע נתון על פעילות המשתמשים, רמת אפקטיביות הטיפול בתיקי הלקוחות ובסטטוס הלקוחות – הכרחית לראיית התמונה כולה.
גם מנהלים צריכים לפעמים חופש לכן, גיבוי הנתונים באופן שוטף ועדיין להיות בשליטה מכל מקום בעולם, מאפשרים למנהל שקט ושליטה מלאה.

מערכת CRM אינטלגנטית בנויה באופן טבעי לניהול תהליכי מכירה יעילים, אשר נבדקו והוכחו כנכונים לאורך ציר הזמן. כל עוד מתנהל רישום ותיעוד בכל תיק לקוח, ויש נוהלי עבודה ברורים בחברה או בארגון, הדבר מבטיח הגדלת רווחים באופן משמעותי.

בואו המשיכו לקרוא את המשך סדרת הפוסטים בנושא “המדע לבחירת מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות”:

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: