חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תשאלו כל בעל העסק מה הדבר החשוב ביותר בעסק שלו והוא יגיד לך מבלי לחשוב פעמיים – הלקוחות. הם ליבת הפעילות של העסק והם הסיבה לקיומו ולכן כל לקוח ולקוח נחשב כנכס והמרוץ הוא בלתי נגמר.

בעולם התחרותי של היום מחפשים בעלי עסקים ללא הרף את היתרון היחסי על מנת לגייס ולשמר לקוחות. עם הגידול בשימוש באינטרנט הולך ועולה הצורך לטיפול מהיר , יעיל וחכם ב “לידים”, אותן פניות חמות שמגיעות כתוצאה מפעילות שיווקית. המחקרים מראים שככל שליד נענה במהירות גדולה יותר, כך עולים הסיכויים לסגור עסקה עם הלקוח. הסיבה לכך היא האמינות שנוצרת אצל הלקוח כתוצאה מהמענה המהיר והאמונה שזו תהיה התנהלות העסק לאורך כל הדרך.

הפתרון – טלפוניה שהיא מרכזיה וירטואלית חכמה לטיפול בתהליכי מכירה

אם כן, כיצד דואגים למענה וטיפול מהיר, יעיל ואיכותי בכל פנייה נכנסת שעשויה להפוך למכירה? את הפתרון לכך מספקת חברת היי טק ישראלית בשם “במבי מערכות תוכנה” שפיתחה את המרכזייה החכמה לעסקים אשר מיועדת לתת מענה מתקדם לטיפול בפניות לקוחות ומעקב אחר “לידים חמים”.

מערכת הטלפוניה פותחה על מנת לתת מענה לעסקים, מרכזי שירות לקוחות ומרכזי מכירות אשר מעוניינים לשפר בצורה ניכרת את ניהול מערך המכירה הטלפוני שלהם במטרה לא לפספס אף ליד ולהפוך פניות למכירות.

עד היום הותקנה ומשמשת מערכת הטלפוניה למעלה מאלף עסקים בכל רחבי הארץ ומתחומי עיסוק שונים.

אז, איך זה עובד? 

מערכת הטלפוניה המשמשת כנתב שיחות מבוססת פרוטוקול האינטרנט ( VOIP) היא לא עוד מרכזייה או נתב שיחות רגיל אלא מהווה חלק אינטגרלי ממערך השיווק, השירות והמכירות של העסק ומהווה את הצומת המרכזית דרכה עוברים הלקוחות ומציעה יכולות תיעוד ,ניתוב והפניית שיחות על פי הקשר ומענה אוטומטי וחכם לפניות ושמירה על הלקוחות – וכל זאת ללא צורך בהתקנת חומרה. מערכת הטלפוניה מאפשרת הפניית השיחות למחלקות השונות כך שאף פנייה אינה הולכת לאיבוד במערכת ומטופלת כראוי על ידי האנשים המתאימים – אף ליד לא מתפספס.

כל מה שהעסק צריך במרחק לחיצת כפתור.

מערכת הטלפוניה המתקדמת מציעה שפע של תכונות ללקוחות אשר הופכות אותה לנכס של ממש בכל הקשור לניהול המכירות ומהווה כלי רב עצמה בידי מנהלי המכירות בארגונים ומנהלי מוקדי שירות. כלי התיעוד והניהול מכילים יומן שיחות, אפשרות להקלטה אוטומטית של שיחות ישירות בתיק הלקוח, הקפצת תיק הלקוח בשיחה נכנסת, זיהוי מקור ההגעה של השיחות (מאיזה קמפיין או פעילות שיווקית) , חייגן חכם והפניית שיחות ותכונות נוספות שהופכות את המערכת לנכס של ממש לעסקים בכל סדר גודל שמעוניינים לשדרג באופן ממשי את מערך המכירות והשירות שלהם.

קשר חם עם כל “ליד חם”

יתרונה של מערכת הטלפוניה מגיע מתוך היכרות המפתחים עם השוק והבנה כי הדבר החשוב ביותר הוא זמן התגובה המהיר מרגע כניסת הליד ושמירת הקשר עם הלקוח לאורך כל הדרך על מנת לא לאבד מגע ולהישאר בתודעה. מתוך הבנה זו מאפשרת המערכת מענה אוטומטי לפניות נכנסות הן באמצעות SMS והן באמצעות דואר אלקטרוני –אף שיחה נכנסת אינה מפוספסת והקשר עם הלקוח נשמר לאורך כל התהליך בצורה אישית ואוטומטית עד לסגירת עסקה – כולל האפשרות לחייגן חוזר חכם לשיחות שלא נענו.

מכירות –בכל מקום ובכל זמן

העולם העסקי הוא דינאמי ומצריך תגובה מהירה. מסיבה זו המערכת מציעה ממשק ניהול, דיווח ובקרה מתקדם מצד אחד וידידותי למשתמש מצד שני המאפשר מעקב, בקרה ודיווח אחרי פניות ושיחות מכירה, והכל בממשק משתמש מעוצב להפליא המציע חווית שימוש ברמה הגבוהה ביותר. המערכת נגישה לא רק ממחשבים אישיים אלא גם מסמארטפונים וטאבלטים, מה שהופך אותה לא רק לכלי מכירות מעולה אלא גם כלי ניהולי ראשון במעלה.

העתיד הוא נייד – מהפכה בניהול מכירות

לראשונה בעולם, עומדת במבי לחשוף מערכת מתקדמת לשילוב ותיעוד שיחות נכנסות של אנשי המכירות ישירות מהמכשירים הניידים שלהם – כל שיחת טלפון שתגיע למכשיר הנייד של איש המכירות תתועד באופן אוטומטי בתיק הלקוח ותאפשר מעקב, שליטה ובקרה בכל מקום ובכל זמן.

במבי – מומחית בתחום ה CRM 

מערכת הטלפוניה הינה על טהרת הפיתוח הישראלי ומציעה למשתמשים בה מגוון יכולות שטרם נראו עד היום בתחום. “במבי מערכות תוכנה” היא שחקנית וותיקה בענף ופיתחה מערכת מובילה לניהול לידים אשר הוטמעה בעסקים רבים בישראל ומהווה את חוד החנית במערך הטיפול שלהם בלקוחות. מתוך היכרות עם השוק העסקי ומיפוי הצרכים שלו, היא פיתחה את המערכת על מנת לתת מענה אמיתי לצרכי העסקים לטיפול במערך המכירות והעלאת אחוז הסגירות של צוותי המכירות שלהם.

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: