חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להוסיף משתמש למערכת ב-5 צעדים פשוטים?

** לפני שמתחילים קודם מוודאים **
רק מפקח יכול להוסיף משתמש

הכנס למערכת ועקוב אחרי השלבים הבאים:

1. הכנס למסך המשתמשים, דרך גלגל השיניים של ההגדרות.

2. לחץ על כפתור ה’הוספה’, שמופיע מעל רשימת כל המשתמשים במערכת.

3. מלא את כל שדות החובה המסומנים ב-(*) עבור המשתמש החדש, אל תשכח לאמת את הסיסמא!
שים לב! במידה וקיבלת X אדום ליד שם המשתמש שבחרת – החלף אותו,
עד שתקבל V ירוק.

4. בחר דרגת הרשאה עבור המשתמש החדש.

5. בסוף, לחץ “שמור”.

שאלות נפוצות ותשובות

בואו נשים לרגע זכוכית מגדלת על האותיות הקטנות והכוכביות שאף אחד לא אוהב בעמוד זה ריכזנו עבורך תשובות לשאלות הנפוצות ביותר שלקוחות חדשים שואלים אותנו. אנו מאמנים שאתה צריך לקבל את התמונה המלאה לפני שתקבל החלטה.

ממש לא. המערכת יודעת לשאוב את כל הנתונים שיש ברשותך בדוחות אקסל לדורותיהם. אין פרט מידע שיש ברשותך שילך לאיבוד- הרי זה כל הרעיון במערכת שלנו.

למה אני צריך מערכת שתשלח SMS, אני שולח מהפלאפון SMS ללא הגבלה וללא עלות נוספת?

נכון. אתה יכול לשלוח מהנייד SMS חינם וללא הגבלה. עם זאת, התהליכים האוטומטיים מקצרים לך את משך ההתעסקות עם התוכנה ומגורמים לך לנצל את הזמן לדבר החשוב ביותר- לסגור עסקאות. דבר נוסף, חוק הספאם מחייב אותך לאפשר הסרה מרשימת תפוצה לכל נמען, רק בעזרת מערכת ה-BMBY תוכל לנהל את זה בצורה מושכלת ומותאמת לדרישות החוק, אחרי הכל אתה עובד בתיווך ולא בשליחת אסמסים…

אני מעדיף שכל המידע ישב אצלי במחשב ולא בשרתים שלכם, מי מבטיח לי שאתם לא רואים את המידע שלי?

ראשית, אנו הראשונים להסכים שהמידע שלך זה לב ליבו העסק, זה הדבר הכי חשוב שיש לך. משפט חכם אומר שאפשר לקחת ממך את הנכסים המוחשיים: רכב, דירה, משרדים, אבל את הבלתי מוחשיים: הקשרים עם חוג הלקוחות והידע האדיר שצברת- אף אחד לא ייקח לך. עם זאת, חשוב לזכור: אני מעניקים שירות לכ-2,700 חברות ועסקים מובילים במשק הישראלי, ואני מחויבים לתקני ISO מחמירים בכל הנוגע למידע שלך ושל לקוחות אחרים. אנחנו נותנים שירות! לא עוסקים במידע שלך או של לקוחות אחרים. ובדיוק כמו שאנחנו מחויבים אליך, אתה צריך להיות מחויב אלינו ולא לתת גישה עם שם משתמש והסיסמא לאף אחד בעולם מלבדך.

“אהה… זה לא מוציא לי חשבוניות?”

במערכת קיים ממשק Invoice בו תוכל להפיק חשבוניות וקבלות בקליק אחד!

אין לי סבלנות ללמד את העובדים שלי עוד מערכת חדשה, זה זמן וכסף

נכון ומאוד. עם זאת חשוב לזכור, כל עסק שנמצא בצמיחה ובתהליכי למידה ומקסום הביזנס, אין ‘זבנג וגמרנו’. אין קיצורי דרך. זה מחייב אותך להתמדה, נחישות ונכונות ליצור שינוי אמיתי. וזאת כדי שכשניפגש בעתיד, בכנסים, ברמת כוסית אצלך במשרד, בסדנה מקצועית- אתה תגיד לנו: “עכשיו כשהכל מדיד אצלי בעסק אני יודע לזהות איפה אני טוב יותר ואיפה אני צריך להשתפר”. בלי המחויבות שלך- המערכת תישאר ריקה מתוכן.

ואם אני אצטרך עוד הדרכות במשרד שלי, למה זה עולה כסף? זה אינטרס שלכם שאני אעבוד על המערכת, לא ככה?

נכון. הדרכות וליווי מקצועי עולות כסף. נוכל להציע לך אופציה של הדרכה טלפונית ללא תשלום, עם זאת, כוחו של מפגש פרונטלי, עם מדריך מקצועי שיושב במשרדיך ישפר את מיומנויות העובדים בצורה משמעותית.

כתיבת תגובה

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: