חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

TIGER by bmby – מערכת CRM משולבת

מערכת חדשנית לניהול לידים ו crm במחשב באייפון ובאנדרואיד

ניהול כולל של פעילות השיווק, המכירות, קשרי הלקוחות ושירות הלקוחות – המוכח כמגדיר הכנסות ורווחיות מבלי להגדיל את ההוצאות, תוך שימת דגש על שיפור השירות ללקוח והגברת נאמנותו ושביעות רצונו!

tiger crm

איך תמכרו יותר בעזרת תוכנת tiger ?

מערכת ניהול לידים חדשנית שפותחה ע”י bmby כוללת מערכת CRM, מרכזית טלפון, מערכת דיוור במייל ו sms ואפליקציה לאייפון ואנדרואיד. זו מערכת ניהול לידים היחידה שאוספת אוטומטית את כל הלידים מהאינטרנט והפניות הטלפוניות, מאפשרת טיפול מקצועי בלקוח פוטנציאלי, משפרת את יחס ההמרה מליד לעיסקה תוך הורדת עלויות הפרסום והגדלה מוכחת של המכירות.

tiger total

שלב הליד

משיכה של מקסימום לידים באמצעות שיווק יעיל, קליטה של כ-95% מהלידים באופן אוטומטי לתוך המערכת, והעברתם להמשך טיפול אפקטיבי.

שלב המתעניין

הגדלה משמעותית ביחס ההמרה ממתעניין לעסקה.

שלב הלקוח

טיפול בלקוחות, תכניות נאמנות ויצירת מועדון לקוחות למקסום ה-Upselling (מכירות חוזרות) שלכם.

אפליקציה לניהול לידים

גידול מיידי במכירות! תוכנת ניהול לידים מייצרת גידול מיידי מ-30% ל-95% בכמות הלידים והמתעניינים הנאספים מאתר האינטרנט, אינדקסים אינטרנטיים, קידום במנועי חיפוש, קמפייני פרסום, באנרים, דפי נחיתה, טלפוניה ועוד. ומבטיח המשך טיפול בלפחות 95% מכל הלידים שהתענינו!

רובוט מכירות

יצירת מערך פעולות אוטומטיות – מותאמות לקוח – המבוצעות על לידים ומתעניינים, ליצירת שיפור משמעותי ביחס ההמרה ממתעניין לעסקה, וגידול במכירות החוזרות.

אחד הגורמים הקריטיים בדרך למכירה מוצלחת הוא מענה מיידי וענייני לכל הזדמנות מכירה. המערכת יודעת למפות סוג הפניה, מקור ההגעה שלה, הרלוונטיות שלה, המוצרים / השירותים המעניינים את הפונה, ושולחת לו הודעה אישית ומיידית שפנייתו בנושא הספציפי התקבלה. איש המכירות שחוזר אליו כבר חמוש באינפורמציה העניינית הנדרשת על מנת להגדיל את סיכויי המכירה ולייעל את התהליך באופן משמעותי.

מערכת bmby מאפשרת גם ביצוע פעולות אוטומטיות לשמירה על קשר עקבי ורציף עם לידים, מתעניינים ולקוחות – תוך מיפוי תחומי העניין / הרגלי הצריכה שלהם, כך שהפעולות המבוצעות עליהם הן ענייניות ורלוונטיות לכל מתעניין / לקוח, ומבטיחות שמירת רמת עניין גבוהה, שביעות רצון ונאמנות לאורך זמן.

CRM מתקדם

CRM וניהול תיק לקוח מלא – מובנה במערכת. תיעוד כל האינטראקציות, השיחות, והמפגישות עם הליד / מתעניין / לקוח, הקפצת התראות על משימות / פגישות שלא בוצעו, התראות על לקוחות “מוזנחים” (שלא יצרו עימם קשר בפרק זמן מוגדר), ניהול יומן פגישות / משימות מלא, תיעוד דיוורים וסמס שנשלחו בכל תיק לקוח ועוד.

מערכת CRM מעולה לעסקים קטנים ובינונים

אם אתם עסק גדול עם עשרות ומאות עובדים, אתם מבינים את היתרון המהותי בעבודה עם מערכת ניהול לקוחות שעוזרת לכם לעקוב אחרי הלקוחות הפוטנציאלים שלכם משלב הליד ועד שלב סגירת העסקה. אך גם לעסקים קטנים ובינונים כדאי שתהיה מערכת CRM שתוכל לעזור להם לנהל היטב את מערך המכירות שלהם.

בין אם אתם עסק קטן ובין אם אתם עצמאיים (פרילנסרים), חשוב שתהיה גם לכם מערכת CRM שתעזור לכם בניתוב כל הפניות שמגיעות אליכם. מטרת העל של מערכת כזו היא לשפר את כל תהליך ניהול קשרי הלקוחות שלכם. ניהול קשרי לקוחות הם ראשי התיבות של המילה שאנחנו שומעים בכל מקום – CRM (Customer Relationship Management). בעזרת המערכת אתם יכולים לקלוט פניות מלקוחות פוטנציאלים חדשים (לידים), ניהול המידע על הלקוחות הקיימים במערכת, שימוש באוטומציות (כלים אוטומטים) שיאפשרו לכם לשלוח ללקוחות שלכם הודעות SMS או דיוור אוטומטי ברגע שנכנסים למערכת ועוד.

ולכן אנחנו ממליצים לרכוש מערכת CRM גם אם אתם מנהלים עסקים קטנים. כי גם עסקים קטנים חווים את אותם אתגרים שיש לעסק גדול. עוד מידע ניתן לקבל במאמר “איך לבחור מערכת CRM

SALEPHONE – מרכזיית טלפון אינטגרלית

מערכת טלפוניה אינטגראלית, המבטיחה מענה מקסימאלי לכל פניה, קליטה אוטומטית של כל הלידים הטלפוניים, הקלטת שיחות ותיעוד בתיק הלקוח, ניהול וטיפול בשיחות שלא נענו, ושליטה ובקרה מלאים על אנשי המכירות, הסוכנים והמוקדנים – כולל שלוחות נייחות וטלפונים ניידים.

רובוט מכירות

יצירת מערך פעולות אוטומטיות, מותאמות לקוח, המבוצעות על לידים ומתעניינים, ליצירת שיפור משמעותי ביחס ההמרה ממתעניין לעסקה, וגידול במכירות החוזרות.

אחד הגורמים הקריטיים בדרך למכירה מוצלחת הוא מענה מיידי וענייני לכל הזדמנות מכירה. המערכת יודעת למפות סוג הפניה, מקור ההגעה שלה, הרלוונטיות שלה, המוצרים / השירותים המעניינים את הפונה, ושולחת לו הודעה אישית ומיידית שפנייתו בנושא הספציפי התקבלה. איש המכירות שחוזר אליו כבר חמוש באינפורמציה העניינית הנדרשת על מנת להגדיל את סיכויי המכירה ולייעל את התהליך באופן משמעותי.

מערכת ה-CRM של bmby מאפשרת גם ביצוע פעולות אוטומטיות לשמירה על קשר עקבי ורציף עם לידים, מתעניינים ולקוחות – תוך מיפוי תחומי העניין / הרגלי הצריכה שלהם, כך שהפעולות המבוצעות עליהם הן עינייניות ורלוונטיות לכל מתעניין / לקוח, ומבטיחות שמירת רמת עניין גבוהה, שביעות רצון ונאמנות לאורך זמן.

ניהול מכירות

מערך כלים לניהול כולל של פעילות השיווק, המכירות, קשרי הלקוחות, ושירות הלקוחות, תוך שליטה ובקרה בזמן אמת על ביצועי צוות המכירות, הסוכנים והמוקדנים. כולל מעקב און-ליין על פעילות צוות המכירות, זמן תגובה לפניה, יעדים מול ביצוע, פעילות יומית (שיחות, פגישות, משימות, הצעות מחיר, מכירות), דו”חות פעילות ומכירות יומיים / שבועיים / חודשיים, דו”ח פייפליין מפורט ועוד.

יש לך שאלה? התקשר 03-5617003

או

ניהול קמפיינים

מערכת מקיפה לניהול כל קמפייני השיווק והפרסום לניהול אופטימלי של תקציב הפרסום להשגת מקסימום החשיפה והאפקטיביות של הקמפיין תוך חיסכון בעלויות. המערכת כוללת מערך דו”חות ניהול מפורטים, דו”חות פרסום, בקרת עלות הליד בכל שלבי שרשרת המכירה ועוד…

מערכת דיוור – Email & SMS

מערכת דיוור מתקדמת אינטגרלית הכוללת דיוור במייל ובסמס לרשימות תפוצה ו/או חתכי דיוור המתעדכנים אוטומטית (המוגדרים עפ”י צרכי הלקוח), סטטיסטיקות דיוור מפורטות לגבי נתוני הפתיחה (כולל שמות הנמענים שפתחו / לא פתחו / שגויים וכו’), מעקב אחר לחיצה על לינקים בתוך הדיוורים ומיפוי תחומי העניין של הנמענים (המאפשר ליצור אופטימיזציה מקסימלית של פעילות השיווק!), אפשרות דיוור על דרך השלילה (לכל מי שלא פתח, לכל מי שלא נרשם, לכל מי שלא לחץ על לינק וכו’), ועוד.

דו”חות ניהול ומערכת (BI (Business Intelligence

מערכת ה-BI והדו”חות הניהוליים במערכת מעבדת ומנתחת באופן אוטומטי את כל הנתונים הנאספים באופן שוטף ע”י המערכת, ומספק למשתמש את היכולת לקבל בכל רגע נתון דו”חות מפורטים על כל פעילות השיווק והמכירות של העסק. מערכת ה- BI מעבדת, מנתחת ומציגה מידע היסטורי, עכשווי ותחזיות בנוגע לפעילות העסקית, באופן המאפשר יצירת דו”חות בכל חתך ופילוח הן לצורך תמונת 360o על העסק, והן פירוט מלא ברמות מטה, ומאפשר יצירת התראות ואיתותים לצורך קבלת החלטות ניהוליות.

בלחיצת כפתור ניתן לקבל דו”חות מכירות יומיים / תקופתיים לפי אנשי מכירות, בחתך לפי מוצרים, בחתך לפי אזור גאוגרפי, לנתח בזמן אמת ביקושים של מוצר מסוים ולעדכן מחירונים בהתאם, לקבל ניתוח ופירוט מלא של יחסי ההמרה מליד לעסקה (על כל שלבי שרשרת המכירה), ניתוח מעמיק של פעילות הפרסום והשיווק ויעילותם – לצורך ביצוע אופטימיזציה, ניתוח של יעדים מול ביצוע, וכן דו”ח פייפליין מקיף ומדוייק המציג לא רק את סך תחזית המכירות, אלא אף מאפשר ניתוח של הרכבן ואיכותן (ברמת בשלות וסבירות אחוזי הסגירה של כל עסקה).

מחולל הדו”חות המובנה במערכת מאפשר יצירת דו”חות עצמאיים בכל חיתוך של פרמטרים שעולים על הדעת, ויצירת דו”ח-על-דו”ח למיקוד מקסימלי של הנתונים הדרושים.

כתיבת תגובה

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: