חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם רוצים לקבל דירה/בית למכירה. במה תשכנעו את המוכר לחתום לכם על עמלה ו/או על בלעדיות למכירה ? הדרך הנכונה היא באמצעות מצגת בה תראו שלב אחר שלב מי אתם ובאיזה כלים תוכלו להתמודד עם המכירה טוב יותר ממתווכים אחרים.

 1היה מוכן

אסור לזלזל בהכנות לקראת המצגת. המוכרים יידעו אם הכנת משהו בחפזה רק ברגע כשיצאת מהבית. מוכנות מגבירה את ביטחונך העצמי. מוכנות גורמת לך להיראות טוב. מוכנות עושה ממך מנצח! כיצד מתכוננים? קודם כל, הרכב את המצגת כך שתדע לדקלם כל מסך בעל-פה. אתה יודע מה רשום במסך הראשון בלי להביט בו. אתה יודע את הסדר כיוון שזה הסדר של כל המצגות שלך. אם תשתמש במצגת PP קבועה, מדויקת ונכונה תוכל ללמוד את הנתונים, ותוכל לדעת את משמעותה של כל מילה עבור המוכר. איך מתכוננים? לומדים. עליך להבין מה משמעותו של כל עמוד עבור המוכר.

2תרגול

לאחר שכל החומר נלמד ונמצא בזיכרון שלך, עליך לחזור על הדברים פעם אחר פעם עד שאתה מסוגל להציג את החומר שלך בפני מישהו בלי לקרוא את הכתוב. תרגל את המצגת בישיבה מול מראה והבט בעצמך. האם אתה מלא ביטחון, האם אתה מהסס, האם אתה זז הרבה, האם אתה מציץ במסך כדי לדעת היכן אתה נמצא וכן הלאה? לאחר שאתה מרגיש טוב בקשר לידיעת החומר, תרגל אותו על חבר. בקש ממנו משוב. כאשר אתה מבצע מצגת בפני מוכר אתה בעצם מופיע. האם אתה חושב שזמרים מפורסמים יורים מהמותן? הם מתכוננים ומתרגלים את ההופעה שבועות לפני כל מופע. האמרה העתיקה האומרת שתרגול מביא לשלמות בהחלט תופסת לגבי עסקי הנדל”ן. ככל שתתרגל את דבריך, כך הדברים יישמעו טוב יותר, אך אל תשמע כתקליטון.

3צפה מראש

השלב הבא הוא לחזות מה המוכרים עשויים לשאול. אם אתה יודע מראש את השאלות, הרבה יותר קל להשיב עליהן. רשום מה לדעתך המוכר עשוי לומר, דברים כגון “הבית שלי נראה הרבה יותר טוב מהבתים שאתה מראה לי לשם השוואה, ואני יודע שהוא שווה יותר.” אתה תצטרך להתמודד עם ההתנגדות הזאת בצורה שלא תפגע במוכר, אך להסביר שהבתים האחרים אכן במחיר הנכון. כאשר אתה צופה מראש מה ייאמר, אתה יכול להגיב בקלות בלי להסס. עוד שאלה שכדאי להתכונן לקראתה היא, “האם תיתן לי הנחה בעמלה?” ערוך מראש את התגובה שלך.. לאחר מכן תרגל שוב.

4.דמיין

לפני שאתה מבצע את המצגת הבאה, דמיין את עצמך מול המוכרים וחזור בראשך על כל מילה שבכוונתך לומר. זוהי טכניקה מפתיעה ביעילותה! ראה בעיני רוחך כיצד אתה לוחץ את ידיהם כאשר אתה מגיע, מתיישב ליד השולחן ומבצע את המצגת מילה אחר מילה. כאשר תגיע לשם, הכל ייראה מוכר וחביב כיוון שכבר היית שם במחשבותיך. הכל פשוט יזרום! כדי להיות מקצוען בכל תחום, צריך להתכונן, לתרגל, לצפות מראש ולדמיין. האם יעלה על דעתך ללכת לרופא שיניים שמעולם לא תרגל ביצוע סתימה? מה תחוש כלפיו? האם תרצה שהוא יסתום חור בשן שלך? תאר לעצמך איך המוכרים חשים כאשר הם מטפלים בנכס היקר להם ביותר, הבית שלהם. הם רוצים מקצוען – מוכן, מתורגל, המסוגל לצפות מראש את הדברים ומשדר הצלחה.

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: