האסימון- כנס bmby לטכנולוגיה שיווקית הראשון בישראל 24/11/15
תודה למאות המבקרים שהגיעו לכנס הטכנולוגיה השיווקית הראשון
תודה לפרופ׳ אבי דגני על סקר הלידים המפתיע בתוצאותיו
תודה לאלון גל על ההופעה המרתקת
תודה לברק רום על הפרסומות החדשות
ותודה לכל צוות במבי שהשקיע והרים כנס יוצא מהכלל!
לא לשכוח שנת 2016 היא שנת הטיפול בלידים! להתראות בכנס הבא בקרוב
לא לשכוח ב 1/1/16 נתחיל במכירה המוקדמת של הספר המתורגם – להתחיל ב״למה״ (Start Whit Why)
משפטי מפתח:
- משולש ההצלחה- טכנולוגיה, מטודולוגיה ומנטולוגיה (קובי לנגלייב)
- מטרת מטודולוגית ההצלחה- הלקוח שלך ישגשג ויזקוף חלק משמעותי ומדיד מההצלחה שלו אליך (קובי לנגלייב)
- שיווק זה מחלקה בארגון, אלא העסק כולו כפי שהוא נראה מתוך נקודת המבט של הלקוח (פיטר דרוקר- אבי תורת הניהול המודרנית)
- אנשים לא קונים מה שאתם מוכרים, אנשים קונים את הסיבה לכך (סיימון סינק)
- 76% מהלקוחות רוצים מגע אנושים ולא שולחים לידים (אבי דגני)
- 38% מהאנשים ששולחים לידים קונים בעקבות כך (אבי דגני)
- ב 2015 87% מתקציב השיווק מופנה להשגת לידים חדשים (מארק זאבי)
- 2.3% הוא יחס ההמרה הממוצע מליד לעיסקה (מארק זאבי)
- הטלפון הוא כלי איסוף הלידים והטיוב הלידים הטוב ביותר (עופר רנדליך)
- מחלקת השיווק אחראית על טיוב הלידים והכנת הלקוח לקראת שיחה עם איש המכירות (מארק זאבי)
- תוכן שיווקי חכם ומדוייק – הגולש רוצה כתבה ולא מודעה! (ברק רום)
- האלמנט החמישי הוא כח האמונה (אלון גל)
- היכולת לפעול בתוך מעגל האופטימיות היא ישום האלמנט החמישי (אלון גל)