עבודת התיווך אינה קלה. אחת הסיבות לכך היא שהמקצוע דורש זמינות רבה. חלק המתווכים זמינים בכל שעה במהלך היממה – נפגשים ומשוחחים עם מוכרי הנכסים, מעדכנים את הנכסים במאגר ומתרוצצים עם אנשים שמחפשים נכסים. כמו כן, צריכים המתווכים להתמודד עם סוגים שונים של לקוחות, להיות בקיאים בחוקי עולם הנדל”ן, לעקוב אחר מצב השוק ללא הפסקה, לפרסם נכסים באתרים שונים ולבצע פעולות נוספות.

אם לא די בכך, הזמינות הרבה של חלק מהמתווכים פוגעת בהם ובמתווכים האחרים משום שחייהם הפרטיים מצטמצמים ומפני שכדי לעמוד בקצב צריכים המתווכים הפחות זמינים לפנות את זמנם ולהיות זמינים ללקוחות באותה מידה.

עולם רווי שינויים וחוסר יציבות

ככלל – שוק הנדל”ן עובר תהפוכות ושינויים. השינויים תלויים בגורמים מגוונים, ביניהם: היצע וביקוש, מצב הקרקעות, הריבית, התפתחות אזורים שונים, נגישות, קיומם של מקומות תעסוקה, סביבת הנכסים וגורמים נוספים. כמו כן קשור תחום הנדל”ן בקשר ישיר לפסיכולוגיה – לפחדים, חלומות ותשוקות של אנשים.

ניתן להבין מכל הגורמים הללו שתיווך הוא עסק מורכב אך עם עזרה מסוימת ניתן להצליח ולמכור הרבה יותר נכסים. אז אם מתווכים כדאי שתמשיכו לקרוא.

מערכת התיווך של BMBY מתייצבת לצדכם!

מתוך הבנה מלאה של אורח החיים וסוג הפעילות העסקית שלכם הקמנו בחברת BMBY מערכת תיווך משוכללת ומקיפה. המערכת מאפשרת לכם לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לשלוט על תחום השיווק באמצעות CRM חכם שמעדכן את השינויים בשאר חלקי המערכת –תוכלו להקים תיקים של לקוחות ונכסים, לשמור את כל האינטראקציות והטפסים של כל לקוח, להפיק מסמכים שונים, להקפיץ משימות שיש לבצע, לזהות לקוחות שלא קיבלו מענה מהיר, לנהל יומן, לעקוב אחר התנגדויות ולשלוט בתהליך המכירות לאורך כל הדרך – עד לשלב הסופי בו הצדדים חותמים על ההסכם.
  2. להתאים את הנכסים ללקוחות – המערכת יודעת ליצור התאמות בין הלקוחות והנכסים ולהתאים את הנכסים לדרישות של הלקוחות. כאשר מתקבל נכס שמתאים ללקוחות המתווך יקבל התראה.
  3. לתקשר עם הלקוחות באמצעות SMS ודיוור ולהסיק מסקנות – תוכלו לשלוח מיילים והודעות SMS לכל הלקוחות. רשימות התפוצה מתעדכנות בצורה אוטומטית בהתאם לצרכים של הלקוחות והשליחה מהירה ביותר. כמו כן, תוכלו לעקוב אחר אפיקי התקשורת, לנתח את התוצאות, לבדוק מי הנמענים שפתחו ולא פתחו את ההודעות, להתעדכן בנוגע לכתובות שאינן נכונות ולייעל את הפעילות.
  4. להפיק ולנהל דוחות – תוכלו לארגן את רשימות הלקוחות הפוטנציאליים שמתעניינים בנכסים, את הנכסים ואת הנכסים שנמכרו בצורה מסודרת. בצורה זו תוכלו לחסוך זמן, להשיב למעוניינים במהירות, לשדר מקצועיות ולנצל את הרגע.

כמו כן, תוכלו לקבל דוחות על מכירות שבוצעו במהלך הימים או במהלך תקופה לפי סוכנים, סוגים של נכסים, אזורים ולעדכן מחירים. המערכת מספקת גם תחזית של מכירות ומציינת את הסיכויים לסגירתן. קבלת הדוחות המדויקים תסייע לכם לראות את התמונה במלואה ולשפר את עבודתכם.

  1. לשווק את הנכסים – המערכת מאפשרת לכם לשווק את הדירות באתר שלכם ובלוחות נדל”ן מגוונים בקלות ובמהירות – תוך 30 דקות בממוצע בלבד. כמו כן, תוכלו לוודא שכל המודעות המפורסמות אקטואליות. המערכת מאפשרת לכם גם לעדכן ולהקפיץ את המודעות ברגעים ספורים. תוכלו לשתף פעולה עם מערכת MLS שמכילה נכסים בבלעדיות ו-2500 משרדי תיווך ומתווכים – כל אלו במקום אחד! שיתוף הפעולה יסייע לכם להרוויח יותר!
  2. לראות את כל הנכסים על המפה – בהקלקה אחת תוכלו לראות את כל הנכסים שלכם על מפת GOOGLE – כל כך פשוט וברור!

מתווכים יקרים, אתם מוזמנים להצטרף למתווכים רבים שמשתמשים במערכת התיווך של BMBY, לייעל את עבודתכם ולחסוך זמן יקר.