חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניהול רשת זכיינות:
רשת זכיינות היא מערכת מורכבת לניהול, לשליטה ולבקרה. “מערכת מורכבת” משום שכל משרד נמצא בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית מחד גיסא  ומשום שלמרות זאת מנהל הזיכיון (“המזכה”) חייב לקבל דיווחים אמינים, מלאים ומפורטים על פעילות המשרד מאידך גיסא.
המזכה חייב בדיווחים כאלה מכמה וכמה טעמים:

  1.  המזכה חייב בדיווחים ובתשלום לחברה ממנו קיבל את הזכיון בחו”ל.
  2. המזכה חייב לקבל את חלקו מהכנסות הזכיון על פי החוזים וככל שרמת הדיווח מפורט יותר ויורד למטה יותר לרמה של כל סוכן וסוכן ועיסקה ועיסקה, האפשרות שהכנסות מסוימות לא תדווחנה (בתום לב או שלא בתום לב) הולכת וקטנה.
  3. המזכה מעונין לפקח על הזכיין ברמה של נכס (בבלעדיות ושלא בבלעדיות) והדבר אפשרי רק בתוכנת בקרה איכותית אינטרנטית line-on.
  4. אחד מתפקידיו החשובים של המזכה הוא לספק מידע ניהולי ברמה גבוהה ומהירה לזכיין ולכלל ציבור הזכיינים. חשיבות המידע לזכיין ברמת משרדו, היא בככדי לסייע לו לשפר ביצועיו, להגדיל הכנסותיו וכך גם את הכנסות המזכה. חשיבות המידע לכלל ציבור הזכיינים היא כדי לספק מידע על חלקם ומעמדם בשוק בו הם פועלים (באזור המשרד , ובכלל הארץ) וכן לספק מידע על המגמות בענף.
  5. מערכת לניהול מידע סטטיסטי מפורט הוא כלי ניהול לאימון ולניהול הסוכנים, קביעת יעדים עבורם ומעקב אחר ביצוע היעדים האלה על מנת להעלות את הכנסתו האישית של הסוכן ולהגדיל את שביעות רצונו ויציבותו ברשת וכן להעלות את הכנסות הזכיין (כך גם את הכנסות המזכה).
  6. מערכת לניהול מידע סטטיסטי אמין ומפורט הוא כלי ליחסי ציבור ממדרגה ראשונה שחיונית לפעילות משרדי תיווך בענף הנדל”ן המאוד תחרותי.
  7. מערכת מידע סטטיסטי תסייע גם לעידוד תחרות בין הסוכנים במשרד וברמת הרשת ברשת – הדבר יביא גידול בתפוקה –  ולקביעה אוביקטיבית של דירוג הסוכנים במשרד וברשת בתחומי פעילות שונים כגון: מספר הנכסים בבלעדיות, מספר הליסטינג הגבוה ביותר, מספר המכירות הגבוה ביותר במגורים, מספר המכירות הגבוה ביותר במסחרי, מספר המכירות הגבוה ביותר בדירות חדשות, מספר ההשכרות מגורים הגבוה ביותר, דירוג גבית העמלות הגבוה ביותר מקונה/ממוכר וכדומה.
  8. מערכת האימון של המזכה והמערכת שהוא מעמיד לרשות הזכיין מגיוס סוכנים אימונם ושיפור ביצועיהם אינה יעילה ללא מערכת מדידה אמינה ונאמנה ומקובלת הן על הסוכנים והן על הזכיינים. מערכת זו יכולה להיות מבוססת רק על מערכת תוכנה ותוכנת דיווח אחידה ומרכזית.
  9. הצטרפות למערכת mls ארצי המופעל באמצעות מערכת תוכנת ב.מ.ב.י בלבד.
  10. הפקת מסמכי עזר מתוך המערכת-טפסים ידניים כגון  cma  וכדומה ניתן יהיה להפיק מתוך המערכת.
  11. מיקום הצבת שלטים של סוכנים ניתן למעקב מתוך המערכת.
  12. בנית מערכת הפניות (של נכסים ומתענינים) בין המשרדים השונים.
  13. שילוב תוכנת תיווך עם מאגר נכסים line-on הטוב והמעודכן בארץ.

הדרכת סוכני נדל”ן וקביעת יעדים:

ב.מ.ב.י מערכות תוכנה מתמחה בבנית מערכות תוכנה לענף הנדל”ן ולה ניסיון עם מאות משרדי תווך בארץ ובעולם.

לב.מ.ב.י יש את הידע הטכני והנדל”ני (בניהול רשת זכיינות) בכדי לספק כלים אלה והכל במערכת תוכנה אחת שתהווה את המרכז לניהול המשרדים הסוכנים והרשת כולה.

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: