חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פורום שיווק הנדל”ן 2019

וואו איזה אירוע היה לנו!
כנראה שילוב של לוקיישן מושלם, תוכן מצוין והאנשים הנכונים של עולם שיווק הנדל”ן- הם המתכון לאירוע מוצלח במיוחד!

קבלו הצצה קטנה לפורום שיווק הנדל”ן שהתקיים אמש במלון הבוטיק elma בזכרון יעקב.
פורום שיווק הנדל”ן של במבי bmby בשיתוף yzer התכנס לבוקר איכותי ומעשיר-הנוף המדהים והמלון המיוחד קיבלו את פני האורחים שפתחו את היום עם ארוחת בוקר מפנקת אל מול הנוף המדהים של הים.
המשכנו בסשיין הרצאות מרתקות ומעשירות שכולן נגעו בדיאלוג שבין שיווק נדל”ן, טכנולוגיה,big data ואדריכלות.

האדריכל המוכשר Amnon Rechter נתן סקירה קצרה על סיפורו המופלא של המלון והפיכתו מבית הבראה שקם בשנות ה-60 למלון בוטיק יוקרתי ונחשב שבעבודה מדוייקת שינה את הקונספט שלשמו הוא נבנה והפך למלון קונספטואלי המתמחה באירועי תרבות ואמנות.

קובי לנגלייב מנכ”ל חברת bmby ומשה זוננשטיין COO החברה,
חשפו את תכנית bmby 2020- עם כל הפיתוחים הצפויים לשנה הקרובה- קידמה טכנולוגית שנותנת את כל הכלים המתקדמים ביותר לאנשי שיווק נדל”ן. הם הרחיבו על שדרוג המערכות ועל כלי אוטומציות real time שהחברה מפתחת וכבר מספקת ללקוחותיה, בין היתר שלושת המערכות המובילות-
מערכת “client journey” המלווה את הלקוח הפוטנציאלי משלב ההתעניינות הראשוני ביותר ועד לשלב הסגירה (ולאחריו),
מערכת “bmby real time” – מערכת מופלאה המעניקה אינטגרציה להעברת מידע עם מערכות צד 3 וכמובן מערכת ה- BI.
נהנינו לראות את ההתעניינות הרבה בכל אותן המערכות ואת השאלות הרבות שעלו בעקבות ההרצאה- אין לנו ספק שמערכות אלו בהכרח מעלות את יחסי ההמרה ואת סגירת העסקאות בשוק הנדל”ן.

מוטי ויזל – מייסד חברת yzer ריתק את הנוכחים עם הצגת מערכת yzer- מבית yad2. מוטי הרחיב על המעבר לשקיפות מלאה בענף הנדל”ן תוך שימוש בפלטפורמת yzer לשיפור ביצועים עסקיים.
מערכת yzer- מערכת בינה עסקית מהפכנית לקבלת החלטות חכמות יותר בשוק הנדל”ן הדינמי ולזיהוי הזדמנויות המנגישות נתוני היצע, ביקוש, עסקאות מכירה ומידע תכנוני במקום אחד.

לסיום הבוקר הנהדר,נפגשנו שוב עם האדריכל אמנון רכטר לסיור מרתק בשטחי המלון. היה מדהים לשמוע את הסיפור על הקמת המלון שהוקם ע”י אביו-האדריכל יעקב רכטר ועל השינוי שנעשה בו שנים לאחר מכן ע”י אמנון עצמו…

תודה לכל מי שלקח חלק באירוע ולצוות המכירות של bmby

עכשיו ניתן לתמונות לדבר…

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: