חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
 

bmby 4Expert

מערכת הפעלה לשיפור המכירות והניהול של משרדי תיווך

 

bmby 4Expert – תוכנת תיווך בגרסה חדשה אשר תוכננה ונבנתה על בסיס נסיון וידע מצטברים בענף התיווך בישראל מביאה בשורה חדשה לתחום תוכנות תווך הנדלן בישראל. תוכנת bmby 4Expert נותנת פתרון טכנולוגי ועסקי מושלם לכלל צרכיו הניהוליים של משרד תווך הנדלן בעידן האינטרנט והמובייל.

 
 

איך תמכרו יותר דירות בעזרת תוכנת bmby 4Expert ?

 

התאימו נכסים ללקוחות ולקוחות לנכסים!

בשילוב סוכן חכם המתריע על נכסים חדשים ומתאימים עבור הלקוחות שלכם.

 

 

שלטו על מערך השיווק והמכירות שלכם!

הקמת תיקי נכסים ולקוחות ושליטה מלאה בתהליך המכירה מכניסת מתעניין ועד לחתימת חוזה. מאפשר לכם ולסוכנים שלכם לנהל משימות יומיות, לעמוד ביעדים ולמקסם הזדמנויות מכירה.

 

 

הפיקו דוחות ניהול בקלות!

המערכת מספקת דוחות ניהול מפורטים המנתחים את נתוני המתעניינים, הנכסים והמכירות בחתכים שונים בכדי להקל עליכם את ביצוע העבודה.

 

 

היכונו לשיגור הדיוור!

מערכת דיוור אלקטרוני וב-SMS מתקדמת המאפשרת בקלות ובנוחות לשגר מייל בתוך שניות ליעד! כוללת מעקב וניתוח של תוצאות הדיוור.

 

 

פרסמו דירות ישירות מתוכנת התיווך!

המערכת מאפשרת לכם לפרסם באתר yad2, ובשאר לוחות הנדל”ן המובילים ובאתר האינטרנט שלכם.

 

 

מאגר נכסים ארצי המתעדכן אונליין!

מאגר הנכסים המופיע במערכת נאסף מכל לוחות הנדל”ן המובילים בארץ.

 

 

שתפו פעולה עם מערכת ה- MLS

הכוללת דירות בבלעדיות של 2,500 מתווכים ומשרדי תיווך.
 

תוכנת תיווך ב-360°!

ראיה של 360 מעלות על הלידים הנכנסים שתוכלו להפוך כל ליד לעסקה
 
 

מאגר דירות הגדול והמעודכן בישראל Online

60 שניות והדירה אצלך! זו הפעם הראשונה שנבנה מאגר דירות למתווכים מלא המעודכן ישירות ובשיתוף פעולה הדוק עם yad2, מדלן, WinWin ולוחות אחרים. כל הדירות המתפרסמות באתרים אלה עוברות טיוב קפדני ומועברות אליך תוך 60 שניות בממוצע מרגע פרסומן ישירות לתוכנת התיווך שלנו.

 

מערכת MLS ארצית לשיתוף פעולה בין מתווכים

רוצה למכור את הדירה שגייסת מהר ובמחיר מקסימלי? יש לך לקוחות שמחפשים דירה שיש אותה למתווך אחר? גייסנו עבורך 2,500 משרדי תיווך ומתווכים שיכולים לעזור למכור ולהרוויח יותר ישירות מתוכנת bmby 4Expert. אתם יכולים לפרסם חינם את הדירה לכל המתווכים – זו מהפכה אמיתית!

 

פרסום ישיר בלוחות המובילים בישראל – yad2, מדלן , WinWin

נמאס לכם לעדכן ולהקפיץ כל הזמן את הדירות באתרי הלוחות ובאתר שלך? מנגנון בלעדי שבנינו יחד עם yad2, מדלן, WinWin ושאר הלוחות המובילים בישראל, יאפשר לכם בנוחות ובמהירות לעשות זאת ישירות מתוכנת התיווך. עכשיו באמת תבטיחו שלעולם הלידים והלקוחות שלכם לא יישארו ללא השגחה.

 

תצוגה על מפות של Google

רוצים לראות את כל הנכסים על מפה אחת? קיבלתם! בנינו עבורכם בתוכנת bmby 4Expert את האפשרות הזו ומעכשיו אתם לא חייבים לראות את הדירות בטבלה משעממת, קליק אחד וכל הדירות מופיעות על מפה צבעונית. תוכנת התיווך החכמה שבנינו תציג לך דירות ברדיוס שתבחרו ובכך תוכלו להיחשף לכל הדירות הפוטנציאליות.

 
 
 

CRM מתקדם – מודול השיווק והמכירות

  • לכל מתעניין נפתח תיק לקוח המכיל את כל הפרטים והפעולות שנעשו כדי לשמור עימו על קשר איתו, תיעוד כל האינטראקציות, השיחות והמפגשים ושמירת מסמכים רלוונטיים בתיק.
  • הפקה מהירה של מסמכים כמו, הצעת מחיר, זיכרון דברים וחוזה ישירות מתיק הלקוח / בעלי הנכס.
  • הקפצת התראות על משימות / פגישות שלא בוצעו, מעקב התנגדויות, התראות על לקוחות “מוזנחים” שלא יצרו עימם קשר בפרק זמן מוגדר, ניהול יומן פגישות / משימות מלא, תיעוד דיוורים ו-SMS שנשלחו בכל תיק לקוח / נכס ועוד.
  • מערכת אינטגרטיבית – כל מהלך שנכנס לתוכנה מעדכן מיד את שאר המערכות. לדוגמא, חוזה המופק ללקוח מעדכן ישירות את מלאי הנכסים.
 

תוכנת תיווך ב-360° למתווכים מקצוענים שרוצים להפוך את הלידים ללקוחות

לעבוד על תוכנת התיווך למתווכים בכל זמן ובכל מקום. bmby 4Expert הינה תוכנת התיווך היחידה שמותאמת לכל המכשירים: מחשב, אייפון, אייפד, אנדרואיד וכל הסמארטפונים והטאבלטים האחרים.

עם תוכנת bmby 4Expert החדשה של במבי העבודה שלך תראה אחרת!

גירסה חדשה של תוכנת נדלן ותיווך במבי בממשק גרפי מדהים מותאם איפון, אייפד ואנדרואיד יעניק לך חווית שימוש שעוד לא ראיתם. ממשק קל העוזר לכל קהל המתווכים ולכן במבי הינה תוכנת התיווך המומלצת בישראל. 

 
 
 

פרסום ישיר ב yad2 לוח מדלן ועוד…

לא נמאס לכם להקפיץ ולעדכן דירות כל הזמן?! עם המנגנון הבלעדי שבנינו יחד עם yad2 , מדלן ושאר הלוחות המובילים בארץ, תוכלו לשים לזה סופסוף סוף ולפרסם ישירות מתוכנת התיווך שלכם.

מערכת MLS ארצית לשיתוף פעולה בין מתווכים. 2,500 משרדי תיווך ומתווכים שיכולים לעזור לכם למכור ולהרוויח יותר. שתפו איתם פעולה ותוכלו למכור את הדירה שגייס מתווך אחר.

 
 

מודול התאמת נכס-לקוח

  • התאמת נכס ללקוח ולהיפך. מערכת bmby יודעת לסדר את הנכסים המתאימים ביותר לדרישת הלקוח בראש העמוד וככל שמתרחקים יורדת רמת ההתאמה.
  • סוכן אוטומטי הנותן לסוכן התראה כל פעם שנכנס נכס חדש המתאים לדרישת אחד מלקוחותיו.
 
 

ניהול דוחות

בלחיצת כפתור ניתן לקבל דו”חות מכירות יומיים / תקופתיים. בנוסף, ניתן להוציא דו”חות לפי סוכנים, בחתך לפי סוגי נכסים, לפי אזור גאוגרפי, ניתוח בזמן אמת ביקושים של סוג נכס מסוים ולעדכן מחירונים בהתאם, לקבל ניתוח ופירוט מלא של יחסי ההמרה מליד לעסקה על כל שלבי שרשרת המכירה. מערכת התיווך שלנו עוזרת לכם גם לייצר ניתוח מעמיק של פעילות הפרסום והשיווק ויעילותם לצורך ביצוע אופטימיזציה, ניתוח של יעדים מול ביצוע, וכן דו”ח פייפליין מקיף ומדויק המציג את סך תחזית המכירות, ניתוח של הרכבן ואיכותן ברמת בשלות וסבירות אחוזי הסגירה של כל עסקה.
מחולל הדו”חות המובנה במערכת מאפשר יצירת דו”חות עצמאיים בכל חיתוך של פרמטרים שעולים על דעתכם למיקוד מקסימלי של הנתונים הדרושים.

 
 

מערכת דיוור – SMS&Mail

  • דיוור במייל וב-SMS לרשימות תפוצה ו/או חתכי דיוור המתעדכנים אוטומטית ומוגדרים על פי צרכי הלקוח.
  • סטטיסטיקות דיוור מפורטות לגבי נתוני הפתיחה, כולל שמות הנמענים שפתחו / לא פתחו / שגויים ועוד.
  • מעקב אחר לינקים בתוך הדיוורים ומיפוי תחומי העניין של הנמענים, המאפשרת ליצור אופטימיזציה מקסימלית של פעילות השיווק.
  • אפשרות אוטומציית דיוור על דרך השלילה. לדוגמא, לשלוח דיוור מדויק לכל מי שלא פתח, לא נרשם, לא לחץ על לינק ועוד.

יש לך שאלה? התקשר 03-5617003

או

 

שאלות נפוצות ותשובות

בואו נשים לרגע זכוכית מגדלת על האותיות הקטנות והכוכביות שאף אחד לא אוהב בעמוד זה ריכזנו עבורך תשובות לשאלות הנפוצות ביותר שלקוחות חדשים שואלים אותנו. אנו מאמנים שאתה צריך לקבל את התמונה המלאה לפני שתקבל החלטה.

ממש לא. המערכת יודעת לשאוב את כל הנתונים שיש ברשותך בדוחות אקסל לדורותיהם. אין פרט מידע שיש ברשותך שילך לאיבוד – הרי זה כל הרעיון במערכת שלנו.

אני סומך על נציגי המכירות שלי שיתקשרו לכל הלקוחות ויהיו מקצועיים

זה מעולה. כל ארגון באמת נמדד בהון האנושי שהוא מגייס ומטפח לאורך השנים. יש רק בעיה אחת – אנשים הם לא רובוטים ולא תוכנת מחשב ולכן אין להם את היכולת להימנע מטעויות אנוש. בתחום יזמות הנדל”ן כל טעות כזו; אי חזרה אל לקוח בזמן, אבדן פרטי ההתקשות איתו וכו’, עולה לך כסף, הרבה מאד כסף. אין צורך לספר לך שנדל”ן זו המכירה היקרה ביותר שאדם מבצע בחייו.

למה אני צריך מערכת שתשלח SMS, אני שולח מהפלאפון SMS ללא הגבלה וללא עלות נוספת?

נכון. אתה יכול לשלוח מהנייד SMS חינם וללא הגבלה. עם זאת, התהליכים האוטומטיים מקצרים לך את משך ההתעסקות עם התוכנה ומגורמים לך לנצל את הזמן לדבר החשוב ביותר- לסגור עסקאות.

דבר נוסף, חוק הספאם מחייב אותך לאפשר הסרה מרשימת תפוצה לכל נמען, רק בעזרת מערכת ה-bmby תוכל לנהל את זה בצורה מושכלת ומותאמת לדרישות החוק, אחרי הכל אתה עובד בתיווך ולא בשליחת הודעות SMS. 

אני מעדיף שכל המידע ישב אצלי במחשב ולא בשרתים שלכם, מי מבטיח לי שאתם לא רואים את המידע שלי?

ראשית, אנו הראשונים להסכים שהמידע שלך זה לב ליבו העסק, זה הדבר הכי חשוב שיש לך. משפט חכם אומר שאפשר לקחת ממך את הנכסים המוחשיים (רכב, דירה, משרדים), אבל את הבלתי מוחשיים שהם הקשרים עם חוג הלקוחות והידע האדיר שצברת, אף אחד לא ייקח לך.

עם זאת, חשוב לזכור, אנחנו מעניקים שירות לכ-2,700 חברות ועסקים מובילים במשק הישראלי, ואנו מחויבים לתקני ISO מחמירים בכל הנוגע למידע שלך ושל לקוחות אחרים. אנחנו נותנים שירות, לא עוסקים במידע שלך או של לקוחות אחרים. ובדיוק כמו שאנחנו מחויבים אליך, אתה צריך להיות מחויב אלינו ולא לתת גישה עם שם משתמש והסיסמא לאף אחד בעולם מלבדך.

“אהה… זה לא מוציא לי חשבוניות?”

במערכת קיים ממשק Invoice בו תוכל להפיק חשבוניות וקבלות בקליק אחד.

אין לי סבלנות ללמד את העובדים שלי עוד מערכת חדשה, זה זמן וכסף

נכון אתם צודקים. עם זאת חשוב לזכור, כל עסק שנמצא בצמיחה ובתהליכי למידה ומקסום הביזנס, אין ‘זבנג וגמרנו’, אין קיצורי דרך. זה מחייב אתכם להתמדה, נחישות ונכונות ליצור שינוי אמיתי. וזאת כדי שכשניפגש בעתיד, בכנסים, בסדנה מקצועית, אתה תגיד לנו: “…עכשיו כשהכל מדיד אצלי בעסק אני יודע לזהות איפה אני טוב יותר ואיפה אני צריך להשתפר…”. בלי המחויבות שלך, המערכת תישאר ריקה מתוכן.

ואם אני אצטרך עוד הדרכות במשרד שלי, למה זה עולה כסף? זה אינטרס שלכם שאני אעבוד על המערכת, לא ככה?

נכון. הדרכות וליווי מקצועי עולות כסף. נוכל להציע לך אופציה של הדרכה טלפונית או הדרכתה דיגיטלית (זום) ללא תשלום. עם זאת, כוחו של מפגש פרונטלי, עם מדריך מקצועי שיושב במשרדיך ישפר את מיומנויות העובדים וההבנה שלהם את המערכת בצורה משמעותית.

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: