חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעולם בו חווית הלקוח היא המרכיב החשוב ביותר להצלחת עסקים חייב כל בעל עסק שרוצה להישאר במשחק להיעזר בכלים היעילים והמקיפים ביותר, רק כך הוא יוכל להישאר בחזית, לצבור לקוחות נאמנים ולהגיע להצלחה כלכלית. בעלי עסקים יכולים למכור שירותים ומוצרים איכותיים אך לא לנחול הצלחה משום שלא נעזרו במערכות איכותיות. כאן נכנסת מערכת ה- CRM של החברה שלנו לתמונה.

ומה יש בתמונה הוורודה שלנו? מערכת CRM ללא פשרות – היא פשוט עושה את העבודה!

מערכת ה- CRM שפיתחנו הינה מערכת חדשנית שמנהלת לידים והיא מספקת מענה מקיף עבור מגוון בעלי עסקים. המערכת מכילה CRM, מערכות דיוור, אפשרות לשליחת SMS, מרכזית טלפון וכמובן – אפליקציה נגישה ונוחה לשימוש באייפון ובאנדרואיד.

המערכת אוגרת את מלא הלידים המוצלחים שמתקבלים מהטלפון ומהאינטרנט והתוצאה היא הגדלת כמות הלידים ב- 65 אחוז לפחות!

הלקוחות שמצלצלים כדי לקבל שירות והלידים שנאספים בין היתר מאינדקסים, קמפיינים, באנרים, מנועי חיפוש ודפי נחיתה מסייעים לבעל העסק שלא לפספס אף לקוח כך שהעסק יכול להעניק שירות מקצועי ויחס אישי, אדיב ומהיר במיוחד.

מערכת ה- CRM שלא מפספסת לקוחות

פעמים רבות מנסים הלקוחות הפוטנציאליים ליצור קשר עם בתי עסק, לקוחות אלו מאבדים עניין כאשר הם לא זוכים למענה מהיר. היכולת של המערכת למפות את הפניות והפונים תורמת רבות לתהליך המכירה שכן הלקוח הפוטנציאלי מקבל הודעה אישית מיד לאחר שהוא יצר קשר. בשלב זה קיבלו אנשי המכירות אינפורמציה רבה אודות הלקוח הפוטנציאלי והם יכולים לסייע לו בצורה הטובה ביותר. אם לא די בזאת, המערכת יכולה לשמור על קשרים רציפים עם גולשים שמתעניינים בשירות, לקוחות קיימים ולידים ומסוגלת למפות את הרגלי הצריכה ותחומי העניין של כל אחד מהם.

ה- CRM החכם מנהל את תיקי הלקוחות ואת כל פעולותיהם, הוא אפילו מדווח על לקוחות שלא קיבלו יחס מהיר. כמו כן, הוא מנהל משימות, הודעות ודיוורים שהתקבלו כך שבעל העסק יכול לדעת בדיוק מה מתרחש מאחורי הקלעים.

לצד ניהול תיקי הלקוחות היעיל פועלת מרכזיית הטלפון האינטגרלית. המרכזייה עונה לכל הפניות, מקליטה לידים טלפוניים ושיחות בתיקי הלקוחות ומטפלת בלקוחות שלא קיבלו מענה באמצעות שליטה על עבודתם של המוקדנים, הסוכנים ואנשי המכירות.

מרכזיית הטלפון גם מבצעת מעקב אחר הפעילות השיווקית והדוחות שעוברים ניתוח אוטומטי – את הניתוח ניתן לראות בלחיצת כפתור. כמו כן, היא עוקבת אחר SMS, אימיילים והסטטיסטיקות של האימיילים (היא יכולה לדעת למשל מי פתח את המייל, מתי נשלח מייל שגוי, מי התעניין בלינק שנמצא בתוך המייל ומי לא התעניין במייל בכלל ולא פתח אותו).

 עם היד על הדופק על העבר, ההווה והעתיד

המידע שמתקבל מהמערכת מאפשר לעסק לייעל תהליכים באופן מתמיד, לבצע אופטימיזציה, לבדוק האם העסק עמד ביעדים, לצפות על השינויים שחלו במכירות לאורך תקופות שונות, לבדוק את איכות המכירות, לעדכן מחירים, לבדוק את אחוזי סגירת העסקאות, לקבל מידע לפי אזור גיאוגרפי ולבצע פעולות נוספות.

באמצעות המערכת יכולים בעלי העסקים להימנע מהוצאות גבוהות על פרסום ולראות שיפור ניכר ביחס ההמרה מלידים. הטיפול האיכותי גורם ללקוחות לבטוח בעסק ומסייע בצירופם למועדון לקוחותיו.

מעוניינים להצטרף למעגל בעלי העסקים המרוצים שמשתמשים במערכת ה- CRM של BMBY? אם התשובה חיובית אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

אתם יכולים להיות בטוחים שלא נפספס אתכם!

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: