דרושים/ות לבמבי!
אם את/ה התומך/ת הטכני של המשפחה והחברים, אם אתם תמיד נמצאים “על המחשב” וחוקרים דברים, אם אתה מלא/ה ברצון טוב ויכולת לעזור, לתמוך ולהדריך אנחנו בבמבי מחפשים/ות אתכם לתפקיד משמעותי, מאתגר שתדע להעריך. תינתן הכשרה ותמיכה מקצועית – כניסה לעולם ההייטק ומקפצה מקצועית.
דרישות המשרה:
ניסיון כתומך/ת של שנה לפחות בחברות טכנולוגיות / צבא- חובה.
ניסיון בעבודה עם תוכנות OFFICE ומערכות WIN – חובה.
ידע בטיפול בתקלות רשתות , תוכנה ,HELP DESK NETWORKING, – חובה.
ידע ונסון בעבודה עם מרכזייה מבוססת VOIP – יתרון משמעותי.
בוגר/ת הסמכת CCNA/MCSA- יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה צמודה עם צוותי פיתוח, תשתיות, מכירות ושירות לקוחות – יתרון!
הכרות עם מערכות CRM / ERP – יתרון.
ניסיון בשיפור תהליכים והובלת שינויים ארגוניים , ניתוח ושיפור תהליכים עסקיים
יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה, יחסי אנוש מעולים, יוזמה ויכולת ניהול עצמי, פרואקטיביות.
**רעב ורצון להצליח ולהצטיין**
התפקיד כולל:
הצטרפות לצוות התמיכה בארגון.
תמיכה באלפי משתמשים של לקוחות החברה.
התמקצעות בפתרונות (מוצרי) החברה, וכן טיפול בציוד קצה(טלפוניה).
ניתוח ושיפור תהליכים עסקיים בפרויקטים פנימיים ו /או ללקוחות החברה.
הדרכת משתמשים / לקוחות.
עבודה בסביבה נעימה, משפחתית ומאתגרת טכנולוגית.
דרישות המשרה:
-
-
ניסיון של שנתיים לפחות בבדיקות תוכנה ידניות
-
ניסיון בבדיקות בסביבת WEB- בדיקות פונקציונליות בדיקות שפיות, רגרסיה, אינטגרציה
-
ניסיון בניתוח מסמכי אפיון, כתיבת תרחישי בדיקה ותיעוד באגים
-
ניסיון בכתיבת שאילתות ב- SQL
-
יכולת למידה עצמית והבנת הדרישות ע”פ מסמכי אפיון
-
ניסיון בבדיקות ממשקים (למשל POSTMAN,XML,WS,MS) – יתרון
-
ניסיון ב- WEB/MOBILE- יתרון
-
עבודה מול מערכת JIRA לניהול מעקב אחרי משימות ובאגים- יתרון.
-
תואר ראשון במחשבים/ כללי – יתרון
*נדרשת הגעה למשרדי החברה ביקנעם
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
-
דרישות המשרה:
-
ידע וניסיון טכנולוגי CIO / ניהול תשתיות, מערכות מידע, ניהול תהליכים חוצי ארגון (יתרון- מעולם הנדל”ן).
-
ניסיון בתפקיד מנהל/ת פרויקטים /מנתח/ת מערכות
-
ניסיון בתפקיד מנהל/ת תפעול
-
ניסיון בניהול צוותי שירות לקוחות / תמיכה במוצר
-
ניסיון בעבודה צמודה עם צוותי פיתוח, תשתיות, מכירות ושירות לקוחות
-
ניהול מעקב בקרה על שלבים החל משלב קבלת הזמנה מלקוח עד לביצוע הפרויקט והובלת צוותי Back Office
-
ניתוח ושיפור תהליכים עסקיים וכתיבת דוחות הנהלה
-
יכולת להוביל תהליכי אפיון וארכיטקטורה מקצה לקצה ועד ל – detailed design
-
מוצרים טכנולוגיים: ניסיון בעבודה עם מוצרים כמו Tableau , monday, JIRA. ניסיון בכתיבת גאנטים, ניהול משימות (סביבת פיתוח AGILE)
-
יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה, יחסי אנוש מעולים, יוזמה ויכולת ניהול עצמי
-
הכרות עם מערכות CRM / ERP – יתרון
-
השכלה רלוונטית בתחום – מהנדס/ת תעשייה וניהול וכד’
-
יכולת קריאה והבנה של אפיונים ומסמכי פרויקט
דרישות המשרה:
- לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד מנהל/ת פרויקט /מנתח/ת מערכות /מיישם מערכות- חובה
- ניסיון בעבודה צמודה עם צוותי פיתוח, תשתיות, מכירות ושירות לקוחות – חובה
- ניסיון בשיפור תהליכים והובלת שינויים ארגוניים
- ניתוח ושיפור תהליכים עסקיים
- יכולת להוביל תהליכי אפיון וארכיטקטורה מקצה לקצה ועד ל – detailed design –חובה
- יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה, יחסי אנוש מעולים, יוזמה ויכולת ניהול עצמי, חשיבה לוגית ואנליטית.
- ניסיון בניהול תהליכי Delivery ואחריות על עמידה ביעדים.
- הכרות עם מערכות CRM / ERP – יתרון.
- השכלה רלוונטית בתחום – מהנדס/ת תעשייה וניהול וכד’ – חובה
- שליטה טובה מאוד בכלי אופיס בדגש על אקסל – חובה!
- יכולת קריאה והבנה של אפיונים ומסמכי פרויקט – חובה!
התפקיד כולל:
- ניהול פרויקטים עסקיים
- ניתוח ושיפור תהליכים עסקיים בפרויקטים פנימיים ו /או ללקוחות החברה (בארץ ובחו”ל).
- כתיבת אפיון לצוותי הפיתוח וה- QA מקצה לקצה
- הגדרת תוכניות עבודה, סיכונים, כתיבת דרישות עסקיות.
- הדרכת משתמשים / לקוחות